El mur de Diògenes a la classe

Ja hem començat a construir físicament el nostre petit mur de Diògenes en una de les aules de 4rt d’ESO, que esperem que vagi creixent amb les diferents pedres plenes de consells per a ser més feliços. Enguany hem treballat el tema de la felicitat en anglès, seguint la pauta d’un dels filòsofs actuals que més esforços ha dedicat a la divulgació de la filosofia en general, i a la seva funció de guia per a la felicitat en particular: Alain de Botton i el seu llibre El consol de la filosofia. A classe hem treballat concretament la filosofia d’Epicur, visionant en anglès un dels capítols de la sèrie Filosofia per ser feliços, basada en el seu llibre.

Mur de Diògenes dels alumnes de 4rt d' ESO

Mur de Diògenes dels alumnes de 4rt d’ ESO

Aquest article ha estat publicat en 4 ESO, Anuncis filosòfics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.