QUINZENA CULTURAL

S’ACOSTA SANT JORDI I A L’ESCOLA JA ESTEM ESCALFANT MOTORS PER AQUESTA FESTA. PREPAREM UN TALLER AMB ENRIC SERVERA

LA BIBLIOTECA A CEL OBERT

PARTICIPAREM EN L’ACTIVITAT ” ENREDANT SANT JORDI” AMB LA MÓN MAS I EN LLUÍS FARRÉ

CELEBRAREM UNS JOCS FLORALS A PARTIR DE LA PROPOSTA “SABATES NÀUFRAGUES”. L’ANNA C. ,UNA MESTRA DE L’ESCOLA, HA FET UN DOSSIER PER TREBALLAR AQUESTA PROPOSTA I LI HA QUEDAT MOLT BÉ. EL COMPARTIM PER SI EL VOLEU ADAPTAR AL VOSTRE ALUMNAT!

DECORAREM L’ESCOLA COM ES DEGUT, VENTA DE ROSES I MOLTES COSES MÉS!

ESTIGUEU ATENTS MOLT ATENTS!!!!

DE MOMENT US DEIXEM AMB AQUEST VÍDEO:

This entry was posted in 8- General and tagged , , on by .