QUINZENA CULTURAL

S’ACOSTA SANT JORDI I A L’ESCOLA JA ESTEM ESCALFANT MOTORS PER AQUESTA FESTA. PREPAREM UN TALLER AMB ENRIC SERVERA

LA BIBLIOTECA A CEL OBERT

PARTICIPAREM EN L’ACTIVITAT ” ENREDANT SANT JORDI” AMB LA MÓN MAS I EN LLUÍS FARRÉ

CELEBRAREM UNS JOCS FLORALS A PARTIR DE LA PROPOSTA “SABATES NÀUFRAGUES”. L’ANNA C. ,UNA MESTRA DE L’ESCOLA, HA FET UN DOSSIER PER TREBALLAR AQUESTA PROPOSTA I LI HA QUEDAT MOLT BÉ. EL COMPARTIM PER SI EL VOLEU ADAPTAR AL VOSTRE ALUMNAT!

DECORAREM L’ESCOLA COM ES DEGUT, VENTA DE ROSES I MOLTES COSES MÉS!

ESTIGUEU ATENTS MOLT ATENTS!!!!

DE MOMENT US DEIXEM AMB AQUEST VÍDEO:

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

LA JOANA HA PARTICIPAT EN EL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA D’AQUEST ANY! HO HA FET TAN BEN QUE HA REBUT UN DIPLOMA PER LA SEVA PARTICIPACIÓ.

TAMBÉ ENS VOLEM FER RESSÓ DEL GRUP DE SECUNDÀRIA DE L’ANNA CASAPONSA QUE HAN TREBALLAT LA LECTURA EN VEU ALTA A LA SEVA CLASSE AMB EL MATEIX LLIBRE DEL CONCURS E.M. NOVA INCORPORACIÓ AL CLUB CISTELLA D’ÀNGEL BURGAS.

MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES PER LA FEINA TAN BEN FETA QUE HEU FET!!!!!

LLEGIR ENS FA SENTIR

L’ESCOLA GEM OFEREIX UN TALLER FAMILIAR ENTORN DE LA LECTURA I LES EMOCIONS. AQUEST TALLER VA DIRIGIT A TOTHOM PERÒ SOBRETOT A FAMÍLIES QUE QUE TINGUI INFANTS ENTRE 0 A 8 ANYS.

AQUESTA ÉS LA INFORMACIÓ I L’ENLLAÇ PER FER LA INSCRIPCIÓ.

Llegir ens fa sentir: les emocions a través dels contes

És una sessió oberta a tothom i especialment adreçada a famílies amb fills/es de 0 a 8 anys.  En ella es parlarà de la importància d’estimular la lectura des de ben petits i alguns trucs que ens hi poden ajudar, i en una segona part veurem com es pot treballar l’educació emocional a través dels contes. Ens hi acompanyaran la Mònica Ruiz bibliotecària de la Fundació Iluro i la Gemma Castanyer que és periodista i escriptora.

Si teniu ganes d’acompanyar-nos-hi, us heu d’inscriure en aquest link:  enllaç

JOCS FLORALS DE CATALUNYA!

AQUEST ANY HEM PARTICIPAT ALS JOCS FLORALS DE CATALUNYA EN LA CATEGORIA DE PROSA, POESIA I AUDIOVISUAL. HAN QUEDAT UNS FEINES MOLT MAQUES I MOLT LLUÏDES. US LES DEIXEM AQUÍ PERQUÈ POGUEU FER-LOS-HI UN COP D’ULL.

MOLTA SORT ALS PARTICIPANTS!!!!!!!

CATEGORIA H_ AUDIOVISUAL: “SALVEM EL PLANETA”

CATEGORIA E1: “ELS 5 TRAPELLES EN BUSCA DEL TRESOR”

CATEGORIA E2: ” POESIA DE CARNAVAL”

ENREDANT SANT JORDI

AQUEST SANT JORDI US PROPOSEM UN REPTE MOLT INTERESSANT!

LES BIBLIOTEQUES DE MATARÓ CONJUNTAMENT AMB LA MÓN MAS I EN LLUÍS FARRÉ ENS ENGRESQUEN A QUE ACABEM AQUESTA LLEGENDA DE SANT JORDI BEN ESBOJARRADA.

PRIMER DE TOT, CAL QUE MIREU EL VÍDEO. DESPRÉS INVENTEU UN FINAL AQUEST CAL QUE ENS EL FEU ARRIBAR A LA MEDIATECA ABANS DEL 22 D’ABRIL  JA QUE QUE FAREM ARRIBAR A TRAVÉS D’UN FORMULARI TOTES LES VOSTRES PROPOSTES. PER ACABAR EL DIA 28 D’ABRIL PODREU VEURE COM ACABA AQUEST SANT JORDI BEN EMBOLICAT!

NOVETATS A L’ANTONI COMAS!

DURANT AQUESTES VACANCES DE SETMANA SANTA HAN ARRIBAT DUES PROPOSTES MOLT INTERESSANTS DES DE LA BIBLIOTECA ANTONI COMAS:

• TASTETS DE LECTURA EN VEU ALTA

• LLIBRES QUE INSPIREN

TOTES ELLES REQUEREIXEN INSCRIPCIÓ PRÈVIA A LA BIBLIOTECA PER TAL DE PODER COMPLIR AMB LES MESURES SANITÀRIES ACTUALS. SI TENIU ALGUN DUBTE NOMÉS CAL QUE US POSEU EN CONTACTE AMB LA MEDIATECA DE L’ESCOLA O AMB LA MATEIXA BIBLIOTECA ORGANITZADORA.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!!

DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

COM JA SABEU EL DIA 21 DE FEBRER VA SER EL DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES. DURANT LA SETMANA PASSADA VAM ESTAR TREBALLANT AQUEST TEMA A LES AULES I DES DE LA MEDIATECA VAM PROPOSAR QUE BUSQUESSIN DIFERENTS MANERES DE DIR:  T’ESTIMO.

TOTHOM S’HI HA ESMERAT MOLTÍSSIM I AQUEST ÉS EL RESULTAT DEL TREBALL DE LES AULES!

MOLTES GRÀCIES   PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

HA QUEDAT PRECIÓS!!!!!!!