FINS AVIAT QUINO

EL FAMÓS DIBUIXANT DE TIRES CÒMIQUES JOAQUÍN SALVADOR LAVADO TEJÓN, MÉS CONEGUT COM A QUINO ENS HA DEIXAT ALS 88 ANYS.

QUINO VA SER EL “PARE” D’UNA NENA MOLT FAMOSA AL MÓN SENCER: MAFALDA.

QUINO VA DIBUIXAR-LA DURANT 10 ANYS. AMB EL SEU HUMOR CRITICAVA ELS PROBLEMES DE LA SOCIETAT. LES COSES QUE DIU A LES SEVES VINYETES SÓN TAN SORPRENENTS QUE ÉS FAMOSA EN EL MÓN SENCER. MAFALDA VA SER TARDUÏDA A MÉS DE 20 IDIOMES.

AUTORS: SIJU, JOSÉ MIGUEL i LUÍS

LLEGIR AMB INFANTS

AQUESTS DIES ENS HA CAIGUT A LES MANS UN ARTICLE INTERESSANT SOBRE LA LECTURA AMB ELS INFANTS. L’HEM LLEGIT A L’APARTAT DE FAMÍLIES QUE TÉ LA REVISTA CUCAFERA I VOLÍEM COMPARTIR-LO AMB TOTHOM QUE TINGUI GANES DE FER-HI UN COP D’ULL.

PERQUÈ ÉS TAN IMPORTANT LLEGIR

FONT: CUCAFERA (SETEMBRE 2020) “PERQUÈ ÉS TAN IMPORTANT LLEGIR”. BAYARD EDICIONS

LIBERISLIBER

NO SAPS QUÈ FER AQUEST CAP DE SETMANA? DONCS DES DE LA MEDIATECA ET DONEM UNA BONA PROPOSTA: LA FIRA DEL LLIBRE DE BESALÚ ES DURÀ A TERME AQUEST CAP DE SETMANA 3 I 4 D’OCTUBRE.

L’ORGANITZACIÓ HA TINGUT EN COMPTE TOTES LES MESURES PER PODER FER UNA FIRA SEGURA DES DEL PUNT DE VISTA SANITARI.

HI TROBARÀS 65 EDITORIALS AMB MOLTES NOVETATS, DIFERENTS ACTIVITATS ENTORN DE LA LECTURA I UN PARELL DE CONCURSOS EN ELS QUE POTS GUANYAR UN LOT DE LLIBRES DE TOTS ELS GUANYADORS DELS PREMIS LIBERISLIBER DE L’EDICIÓ 2019.

COMENCEM!!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES A UN NOU CURS PLE DE LECTURES I NOVES ACTIVITATS!

LA COMISSIÓ DE MEDIATECA ESTÀ ULTIMANT ELS DETALLS PER REALITZAR UNA OFERTA ENGRESCADORA TENINT EN COMPTE EL MOMENT ACTUAL QUE ESTEM VIVINT.

ESPEREM QUE GAUDIU MOLT DE LES PROPOSTES! ESTIGUEU ALERTA!!!!!

BON ESTIU!!!!!

AMB AQUEST ARTICLE ACABEM AQUEST CURS TAN DIFERENT. DES DE LA MEDIATECA US VOLEM DESITJAR UN MOLT BON ESTIU I MOLT BONES LECTURES. TAMBÉ HEM VOLGUT FER UN RECULL DE LES FEINES FETES DURANT AQUEST ANY.

MOLT BONES VACANCES!!!!!!

TORNAREM AL SETEMBRE AMB MOLTES GANES I NOUS PROJECTES!!!!!!!

TORNA AGUS I ELS MONSTRES!!!!

RECORDES A L’AGUS I ELS SEUS AMICS MONTRES? LES SEVES AVENTURES ENS VAN CAPTIVAR A TOTS. PARLAR I COMPARTIR LA NOSTRA EXPERIÈNCIA LECTORA AMB EL SEU AUTOR, EN JAUME COPONS, ENS VA ENCANTAR.

AQUEST MES DE JUNY ARRIBA A LES LLIBRERIES UNA NOVA AVENTURA DE L’AGUS I ELS MONSTRES. SI VOLS SER EL PRIMER/A  A SABER DE QUINA NOVA AVENTURA ES TRACTA NOMÉS CAL QUE:

• TRIA UNA DIA DEL CARTELL
  • ESCRIU UN CORREU ELECTRÒNIC A LA LLIBRERIA
  • ESPERA LA RESPOSTA AMB LES INSTRUCCIONS PER PARTICIPAR EN LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE.

ENDINSA’T EN UNA NOVA AVENTURA!!!!!

LA CAPUTXETA CONFINADA TÉ RECOMPENSA

JA HEU VIST EL CONTE CONFINAT “LA CAPUTXETA VERMELLA”? DONCS NO US EL PERDEU PERQUÈ AQUESTS DIES EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ TAMBÉ L’HA VIST I HAN VOLGUT RECOMPENSAR L’ESFORÇ I EL TREBALL AMB EL RECONEIXAMENT DEL SEGELL DE “BIBLIOTECA ESCOLAR  ACTIVA” I L’HAN PENJAT JUNTAMENT AMB ALTRES PROPOSTES D’ALTRES ESCOLES.

CLICA A LA IMATGE PER VEURE-HO!!!!!

CONTE CONFINAT DE LA CAPUTXETA VERMELLA

DURANT AQUEST CURS, DINS DEL PROJECTE ENDEVINACONTES, IMPULSAT PER LA COMISSIÓ DE MEDIATECA DE L’ESCOLA, ES VAN DINAMITZAR ELS CONTES TRADICIONALS.

ES VAN PREPARAR ELS CONTES DE LA CAPUTXETA VERMELLA I DE PETER PAN A TRAVÉS D’UNA SÈRIE D’ACTIVITATS AGRUPADES PER NIVELLS DE DIFICULTAT.

EL GRUP 1 DE ECUNDÀRIA I EL GRUP 11 DE POSTOBLIGATÒRIA A L’ESCOLA VAM PODER TREBALLAR CONJUNTAMENT EL CONTE DE LA CAPUTXETA VERMELLA.
I ARA, DES DE CASA US VOLEM PRESENTAR LA SEGONA PART DE L’EXPOSICIÓ DEL CONTE CONFINAT DE LA CAPUTXETA VERMELLA.

PER VISUALITZAR EL VÍDEO HEU DE CLICAR A LA FOTOGRAFIA DE LA CAPUTXETA.

ESPEREM QUE US AGRADI!!!

QUINZENA CULTURAL… A CASA!

HOLA NOIS I NOIES!

DESPRÉS D’AQUESTA QUINZENA CULTURA US VOLEM AGRAIR TOTES LES FEINES QUE ENS HEU ENVIAT!

I ARA, ENS VE MOLT DE GUST MOSTRAR-VOS LES ACTIVITATS QUE FEU AMB AQUESTS VIDEOS.

NOMÉS HEU DE PRÉMER LA IMATGE DEL VÍDEO TRIAT I JA PODREU COMENÇAR A VEURE’L!

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!