CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

LA JOANA HA PARTICIPAT EN EL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA D’AQUEST ANY! HO HA FET TAN BEN QUE HA REBUT UN DIPLOMA PER LA SEVA PARTICIPACIÓ.

TAMBÉ ENS VOLEM FER RESSÓ DEL GRUP DE SECUNDÀRIA DE L’ANNA CASAPONSA QUE HAN TREBALLAT LA LECTURA EN VEU ALTA A LA SEVA CLASSE AMB EL MATEIX LLIBRE DEL CONCURS E.M. NOVA INCORPORACIÓ AL CLUB CISTELLA D’ÀNGEL BURGAS.

MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES PER LA FEINA TAN BEN FETA QUE HEU FET!!!!!

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 4-ETAPA POST-OBLIGATÒRIA and tagged , on by .