ENREDANT SANT JORDI

AQUEST SANT JORDI US PROPOSEM UN REPTE MOLT INTERESSANT!

LES BIBLIOTEQUES DE MATARÓ CONJUNTAMENT AMB LA MÓN MAS I EN LLUÍS FARRÉ ENS ENGRESQUEN A QUE ACABEM AQUESTA LLEGENDA DE SANT JORDI BEN ESBOJARRADA.

PRIMER DE TOT, CAL QUE MIREU EL VÍDEO. DESPRÉS INVENTEU UN FINAL AQUEST CAL QUE ENS EL FEU ARRIBAR A LA MEDIATECA ABANS DEL 22 D’ABRIL  JA QUE QUE FAREM ARRIBAR A TRAVÉS D’UN FORMULARI TOTES LES VOSTRES PROPOSTES. PER ACABAR EL DIA 28 D’ABRIL PODREU VEURE COM ACABA AQUEST SANT JORDI BEN EMBOLICAT!

This entry was posted in 7- BIBLIOTECA POMPEU FABRA, 8- General on by .