LLEGIR ENS FA SENTIR

L’ESCOLA GEM OFEREIX UN TALLER FAMILIAR ENTORN DE LA LECTURA I LES EMOCIONS. AQUEST TALLER VA DIRIGIT A TOTHOM PERÒ SOBRETOT A FAMÍLIES QUE QUE TINGUI INFANTS ENTRE 0 A 8 ANYS.

AQUESTA ÉS LA INFORMACIÓ I L’ENLLAÇ PER FER LA INSCRIPCIÓ.

Llegir ens fa sentir: les emocions a través dels contes

És una sessió oberta a tothom i especialment adreçada a famílies amb fills/es de 0 a 8 anys.  En ella es parlarà de la importància d’estimular la lectura des de ben petits i alguns trucs que ens hi poden ajudar, i en una segona part veurem com es pot treballar l’educació emocional a través dels contes. Ens hi acompanyaran la Mònica Ruiz bibliotecària de la Fundació Iluro i la Gemma Castanyer que és periodista i escriptora.

Si teniu ganes d’acompanyar-nos-hi, us heu d’inscriure en aquest link:  enllaç

This entry was posted in 6- FAMÍLIES and tagged , on by .