NOVETATS A L’ANTONI COMAS!

DURANT AQUESTES VACANCES DE SETMANA SANTA HAN ARRIBAT DUES PROPOSTES MOLT INTERESSANTS DES DE LA BIBLIOTECA ANTONI COMAS:

• TASTETS DE LECTURA EN VEU ALTA

• LLIBRES QUE INSPIREN

TOTES ELLES REQUEREIXEN INSCRIPCIÓ PRÈVIA A LA BIBLIOTECA PER TAL DE PODER COMPLIR AMB LES MESURES SANITÀRIES ACTUALS. SI TENIU ALGUN DUBTE NOMÉS CAL QUE US POSEU EN CONTACTE AMB LA MEDIATECA DE L’ESCOLA O AMB LA MATEIXA BIBLIOTECA ORGANITZADORA.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!!

This entry was posted in 6- FAMÍLIES, 7- BIBLIOTECA POMPEU FABRA and tagged , , on by .