DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS ANIMALS

EL PASSAT DIA 10 VA SER EL DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS ANIMALS. APROFITANT QUE ESTEM TREBALLANT ELS ANIMALS I ELS SEUS HÀBITATS VAM DEMANAR L’EXPOSICIÓ “ANIMAL” A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA I DES DE L’ESCOLA LA VAM COMPLETAR AMB REVISTES I ALTRES RECURSOS CREATS PER LA COMISSIÓ ESCOLA VERDA.

ALGUNS ALUMNES LA VAN VISITAR L’EXPOSICIÓ I VAN GAUDIR-LA MOLT.

L’EXPOSICIÓ ESTARÀ DISPONIBLE UNS DIES MÉS DESPRÉS DE LES VACANCES DE NADAL. NO DUBTEU A DEMANAR-LA!

This entry was posted in 7- BIBLIOTECA POMPEU FABRA, 8- General and tagged on by .