BENVINGUTS AL NOU CURS!

US DONEM LA BENVINGUDA A AQUEST NOU CURS. ESPEREM QUE HÀGIU DESCANSAT FORÇA I HÀGIU GAUDIT TAMBÉ DE MOLT BONES LECTURES.

US ANIMEM A QUE OMPLIU EL FORMULARI A L’APARTAT DE RECOMANACIONS PER TAL DE PODER FER UN ARTICLE AMB LES LECTURES QUE MÉS US HAN EMOCIONAT AQUEST ESTIU.

D’ALTRA BANDA A LA BIBLIOTECA JA ESTEM TREBALLANT PER OFERIR-VOS NOVES PROPOSTES PER AQUEST ANY.

DE MOMENT US DEIXEM UN PARELL DE VÍDEOS QUE VAM REBRE A FINAL DEL CURS PASSAT RELACIONATS AMB L’ACTIVITAT DE PANTALLA VERDA PER TAL QUE ANEU FENT BOCA.

I NO OBLIDEU D’ANAR VISITANT EL BLOG JA QUE AVIAT HI TROBAREU NOVETATS!

This entry was posted in 8- General and tagged on by .