JOAN BROSSA

EL DIA 21 DE MARÇ ÉS EL DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA I LA MEDIATECA DE L’ESCOLA HA VOLGUT DEDICAR AQUEST DIA AL CENTENARI DEL NEIXAMENT DE JOAN BROSSA.

PER CELEBRAR-HO HEM ORGANITZAT UNA EXPOSICIÓ ON PODEU EXPERIMENTAR I CONÈIXER AQUEST POETA BARCELONÍ.

TAMBÉ PODEU PARTICIPAR A COMPLETAR LA NOTÍCIA CONTESTANT AQUESTES PREGUNTES:

1- A QUI ESTÀ DEDICADA L’EXPOSICIÓ?

2-POTS DIR EL TÍTOL D’ALGUNA DE LES SEVES OBRES?

3-ENVIA UNA FOTO AMB ALGUNA CREACIÓ TEVA O DEL GRUP O BÉ UNA FOTO VISITANT L’EXPOSICIÓ.

LES VOSTRES RESPOSTRES LES PODEU FER ARRIBAR A:

mediatecaceelesaigues@gmail.com

Font imatge: http://lespurnabloc.cat/joan-brossa-la-gent-no-sadona-del-poder-que-te/

This entry was posted in 8- General and tagged on by .