QUARTS DE FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

clva

EL PASSAT DIJOUS DIA 30 DE MARÇ ES VAN CELEBRAR ELS QUARTS DE FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA. ELS NOSTRES ALUMNES VAN ANAR A L’INSTITUT MIQUEL BIADA DE MATARÓ I VAN PARTICIPAR AMB ALTRES ESCOLES I INSTITUTS DE MATARÓ. NO VAM PASSAR LA FASE PERÒ ELS LECTORS HO VAN FER GENIAL I VAN REBRE UN DIPLOMA I DOS LLIBRES COM A RECOMPENSA PEL SEU ESFORÇ.

HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA GENIAL!!!!! FINS HI TOT, HEM REBUT LA FELICITACIÓ DELS INSPECTORS JOSEP GÓMEZ I JOAQUIM MONTCLÚS ELS QUALS HAN DIT:

“van tenir una participació excel·lent en comportament, actitud i qualitat de la lectura i de la seva interpretació”.

This entry was posted in 6- FAMÍLIES, 8- General and tagged , on by .