I4 EXPERIMENTS AMB IMANTS

Els nens i les nenes d’I4 s’han divertit molt experimentant i descobrint les propietats dels imants.

Aquesta activitat ha generat molt d’interès i cares de sorpresa al descobrir que els imants s’enganxen a diferents elements, superfícies… que poden moure objectes, que tenen “molta força” i de vegades no s’atrauen entre ells…

Mireu les fotos per veure com van gaudir!!

I4A

I4B

I4C

Júlia protagonista d’I3C

Aquesta setmana la Júlia és la protagonista de la nostra classe.
Ahir a la tarda va venir la seva mare i va portar la maleta plena d’algunes de les coses que més li agraden a la Júlia.
Un peluix de girafa que li agrada molt, la seva faldilla preferida… A més, ens va portar i explicar un recull de fotos on sortia ella i la seva família. També va portar una càmera digital que ens va agradar moltíssim a tots i totes i vam poder fer fotos amb ella. Segur que van quedar unes fotos molt divertides!
Després entre totes dues ens van explicar un conte molt bonic.
Per acabar, vam ballar tres de les cançons preferides de la Júlia i ens ho vam passar d’allò més bé ballant al ritme de la música!

Moltes gràcies a les dues.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos!

Espais I5

Després de vacances els infants d’I5 ens hem endinsat de ple en la primavera, per això els nostres espais han girat al voltant d’aquesta. Els espais que hem realitzat son:

  • Espai de motricitat: la primera setmana vam resseguir unes flors amb plastilina per tal d’exercitar els nostres dits. La segona activitat ha estat resseguir aquestes flors però amb pius per tal de mantenir l’atenció.
  • Espai artístic: ens hem introduït en les simetries per això la primera setmana va ser completar la simetria d’insectes de la primavera mitjançant làmines i retoladors que ens permetien provar i esborrar, i la segona ha estat dibuixar la meitat d’un insecte o flor i pintar-ho.
  • Espai matemàtic: hem treballat les agrupacions a partir d’elements de la primavera, fent grups segons el nombre que se’ns indicava. En la següent setmana hem estat nosaltres qui hem creat les agrupacions dibuixant el nombre d’elements indicat.
  • Espai lingüístic: en aquest espai no hem treballat la primavera, sinó una tipologia textual: la descripció. Primer hem completat una descripció sobre nosaltres mateixos i després de recordar-la oralment, ens hem dibuixat.

Tot seguit us deixem unes imatges, cliqueu sobre els enllaços.

I5A

I5B

Excursió a la granja escola La Manreana

El divendres de la setmana passada les nenes i nens d’I3 vam anar d’excursió a la Granja Escola “La Manreana” a Juneda.
Una de les activitats va ser anar a conèixer els animals que hi havia a la granja, n’hi havia molts! Vam veure cavalls, ovelles, porcs, estruços, vaques, gallines, entre altres. Vam fer de grangers i grangeres alimentant a alguns d’ells. També vam poder veure com un pollet sortia de l’ou i vam fer una carrera amb l’estruç, que ràpid que era!
Després vam fer un tomb amb els ponis, ens va encantar!

Quan vam acabar les activitats vam anar a dinar, teníem molta gana després d’aquest matí ple d’experiències. Després de dinar vam anar a jugar una estona abans de tornar cap a l’escola.
Va ser un dia que ens va agradar moltíssim!
Cliqueu sobre la imatge per veure el recull de fotos de l’excursió.

 

ESPAIS I4

Durant el mes de març els nens i nenes d’I4 han realitzat els següents espais:

Espai matemàtic: Han treballat la grafia-quantitat fins el número cinc, buscant els números, escrivint-los i comptant animals polars.

Espai lingüístic: Han treballat vocabulari de les Olimpíades i han escrit paraules relacionades amb el projecte.

Espai motricitat: Han punxat la paraula olimpíades i han pintat els anells olímpics.

Espai mini mons: Han jugat amb diferents materials creant diferents escenaris i construccions.

I4A

I4B

I4C

Saifddin protagonista d’I3C

Aquesta setmana el Saifddin és el protagonista de la nostra classe.
Ahir a la tarda van venir les seves dues germanes i la seva mare. El Saifddin dins la maleta portava robeta i fotos de quan ell era petit. A més, també ens va ensenyar les seves joguines preferides, que són els cotxes i els camions.
La seva mare ens va portar henna i ens va fer unes flors molt boniques a les mans.
Per acabar, ens van fer una sorpresa, ens van donar un globus a cadascú i vam jugar moltíssim amb ells.
Que divertit va ser!
Moltes gràcies, Saifddin i família.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos!

I4 ESPAIS PASQUA

Durant la setmana prèvia a les vacances de Pasqua les nenes i els nens d’I4 hem realitzat espais relacionats amb aquesta festivitat. A continuació us expliquem quines activitats hem fet:

ESPAI LINGÜÍSTIC: Hem treballat vocabulari de pasqua resseguint paraules, primer amb llapis i després amb retoladors.

ESPAI MATEMÀTIC: Hem pintat ous de pasqua segons el color que marcava cada número. També hem relacionat cada conillet amb la seva ombra.

MINIMONS: He creat escenaris de Pasqua amb plomes, pollets, ous, cistells i materials de l’espai.

ARTÍSTIC: Hem decorat ous de Pasqua amb retoladors i després els hem retallat i enganxat en fulls de colors.

Mireu les fotos per veure que bé ens ho hem passat!!

I4 A

I4B

I4C

I4 ESPAIS FEBRER 2a QUINZ.

Aquesta segona quinzena de febrer, les nenes i els nens d’I4 han realitzat les següents activitats als espais de treball:

Espai matemàtic: Han creat sèries enfilant figures geomètriques seguint un model donat.

Espai lingüístic: Utilitzant targetes del vocabulari de l’hivern, han format parelles associant la imatge real i el dibuix de la mateixa paraula i després les han confegit amb lletres magnètiques.

Espai de motricitat fina: Amb aquarel·les de colors freds han pintat un full per utilitzar-lo de base per fer un dibuix del pati de l’escola.

Espai mini mons: Han creat escenaris d’hivern i diferents elements de fusta.

I4A

I4B

I4C