El dia 16 de juny, ja encarant els últims dies d’escola, els alumnes d’I3 vam sortir al pati i ens vam trobar una proposta molt divertida.
Per acabar de tancar el projecte relacionat amb els artistes, vam tenir l’oportunitat de convertir-nos en autèntics pintors i pintores. Al pati hi havia uns grans plàstics penjats i moltes safates amb pintures de diferents colors i pinzells preparats per crear les nostres obres d’art.
Els infants van poder experimentar lliurement amb els colors, les formes i els traços, deixant volar la seva imaginació i creativitat. Va ser una activitat molt engrescadora i vam gaudir moltíssim.
Mireu que bé que ens ho vam passar! Ens va encantar participar en aquesta experiència artística i compartir una estona tan divertida amb els companys i companyes.
CLIQUEU AQUÍ PER VEURES LES FOTOGRAFIES.

