FESTA MAJOR A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest matí, els alumnes i les mestres d’Educació Infantil hem volgut acomiadar aquest curs amb una gran festa.

Primer hem fet una desfilada, on tots els infants han pogut lluir-se i gaudir d’un moment molt especial. Després, hem compartit un pica-pica tots junts i, per acabar la celebració, hem ballat i cantat al ritme de la música.

Per acabar, ens hem refrescat amb un gelat que ens ha proporcionat l’Ampa de l’escola.

Ha estat una manera molt divertida i alegre de posar punt final a un curs ple d’aprenentatges, experiències i moments compartits.

Us desitgem unes molt bones vacances d’estiu!

Imágenes de Banderolas fiesta - Descarga gratuita en Magnific (antes Freepik)

A I3 FEM DE PINTORS

El dia 16 de juny, ja encarant els últims dies d’escola, els alumnes d’I3 vam sortir al pati i ens vam trobar una proposta molt divertida.

Per acabar de tancar el projecte relacionat amb els artistes, vam tenir l’oportunitat de convertir-nos en autèntics pintors i pintores. Al pati hi havia uns grans plàstics penjats i moltes safates amb pintures de diferents colors i pinzells preparats per crear les nostres obres d’art.

Els infants van poder experimentar lliurement amb els colors, les formes i els traços, deixant volar la seva imaginació i creativitat. Va ser una activitat molt engrescadora i vam gaudir moltíssim.

Mireu que bé que ens ho vam passar! Ens va encantar participar en aquesta experiència artística i compartir una estona tan divertida amb els companys i companyes.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURES LES FOTOGRAFIES.

 

SORTIDA I3 AL PARC GAUDÍ

El passat 11 de juny, tots els alumnes d’I3 vam fer una sortida al Parc Gaudí. Allà vam esmorzar tots junts i, després, vam poder gaudir d’una estona de joc al parc, compartint moments divertits amb els companys i companyes.

Va ser un matí molt especial en què vam jugar, córrer i passar-ho d’allò més bé. Com ens vam divertir!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

EXPERIMENT LLAVORS I3

Durant aquestes últimes setmanes de curs, a I3 hem dut a terme un experiment que requeria paciència, responsabilitat i observació. Abans de començar, vam parlar sobre què pensàvem que passaria i vam fer diferents hipòtesis. Alguns infants van dir que de les llavors en sortirien flors, ja que sabien que les flors també neixen de les llavors. Altres pensaven que creixerien herbetes o fulles.

Després, vam plantar les llavors i, cada dia, les hem anat regant i cuidant per ajudar-les a créixer. Al llarg de les setmanes, hem observat amb molta il·lusió els canvis que es produïen i com anaven apareixent les primeres herbetes.

Aquesta activitat ens ha permès conèixer millor el procés de creixement de les plantes i entendre que necessiten aigua, llum i temps per desenvolupar-se. Tot i que en algunes classes les llavors no han arribat a germinar, també hem après que els experiments no sempre donen els resultats esperats i que totes les experiències ens ajuden a aprendre i a fer-nos noves preguntes.

i3A            i3B            i3C

 

L’Aurik, protagonista d’I3 A

El dimarts dia 2 de juny  l’Aurik va ser el protagonista de la setmana a I3A.

Va venir acompanyat de la seva mare, del seu pare i de les seves germanes.

Primer vam fer les rutines a l’ aula i seguidament ens van ensenyar i explicar tot el que portaven dins de la maleta: un peluix, un Olaf que ballava, un mico que tocava la guitarra, fotos de família i  el seu conte preferit.

Vam passar una estona molt divertida mirant tot el que hi havia a la maleta i ballant amb la música del mico.

Moltes gràcies família!!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.

La Paula, protagonista d’I3 A

El dimarts dia 26 de maig,  la Paula va ser la protagonista de la setmana a I3A.

Va venir acompanyada de la seva mare, del seu pare i de la seva germana.

Primer vam fer les rutines a l’ aula i seguidament ens van ensenyar i explicar tot el que portaven dins de la maleta: un unicorn, la Peppa Pig, una llibreta “màgica” que funcionava amb aigua, el seu conte preferit, fotos de família i uns globus allargats amb els que es podien fer formes.

Vam passar una estona molt divertida mirant tot el que hi havia a la maleta i ballant i jugant amb els globus.

Moltes gràcies família!!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.

EL YEISON PROTAGONISTA D’I4A

Aquesta setmana el Yeison, ha estat el protagonista de la nostra classe. Ahir dijous va poder obrir la maleta i ens va ensenyar els jocs que portava. Entre tots el vam ajudar a construir  un trencaclosques de nombres.

També vam poder escoltar el conte ” Això no és normal” que ens va portar per  compartir amb els companys i les companyes.

Moltes gràcies Yeison i Família.

Sortida I4 a Ca la Ferratina

Ahir els infants d’I4 van fer la sortida al “Parc de les Olors” a Ca la Ferratina. Vam poder gaudir de la natura i unes activitats que ens van agradar molt. Després d’esmorzar vam poder fer una estona de joc lliure i tot seguit vam realitzar tres tallers: un passeig per conèixer les diferents plantes, un sac aromàtic i un tast d’infusions. A continuació vam dinar a l’aire lliure sota un salze ploraner i vam continuar amb activitats més lúdiques com pinta-cares, cursa de sacs i el joc de la cullera i l’ou.

Ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies.

ESPAIS I4 2a Quinzena de Maig

Aquesta segona quinzena de maig, els infants d’I4 han realitzat els següents espais:

  • Espai motricitat fina, la primera setmana vam retallar rectangles de foli i cartolina verda per tal de crear un collage i la segona setmana hem retallat imatges de la primavera per decorar l’arbre creat a l’espai artístic.
  • Espai artístic, amb l’objectiu de realitzar dibuixos de la primavera, la primera setmana vam pintar amb un palet de les orelles la gespa i amb el dit fulles a l’arbre i la següent setmana amb pintura de color vermell hem estampat els cercles per poder realitzar marietes al collage creat a l’espai de motricitat fina.
  • Espai matemàtic, les dues setmanes hem treballat el comptatge i la coordinació óculo-manual amb els multicubs tot creant figures relacionades amb la primavera.
  • Espai lingüístic, la primera setmana hem confegit les paraules amagades de dins les caixetes de fusta i la segona a part de confegir-les, també les hem escrit en un paper.

I4A

I4B

La Rania, protagonista d’I3B

El dilluns dia 1 de Juny,  la Rania va ser la protagonista de la setmana a I3B.

Va venir acompanyada de la seva mare Chaimae i del seu germà petit Isaac.

Primer vam fer les rutines a l’ aula i seguidament ens van ensenyar i explicar tot el que portaven dins de la maleta: les joguines i conte preferits i moltes  fotos de família.

Vam passar una estona molt divertida mirant a la PDI les fotos de la Rania a casa de la tieta i a la platja.

Moltes gràcies família!!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.