Instal·lació immersiva de TARDOR I3 i I4

Falta poc per canviar d’estació, el fred ens acompanya i estem a punt de donar la benvinguda a l’hivern.
Però us volem explicar que els infants de I3 i I4 a l’aula durant aquests dies hem viscut intensament la tardor amb activitats als espais. També l’hem experimentat amb una vivència sensorial que va agradar molt als nens i nenes, una instal·lació immersiva: un espai de calma amb materials escollits amb molta cura per despertar la creativitat i la sensibilitat dels infants.
La fada de la tardor va venir un dia i ens va convidar a viure aquesta experiència, vam entrar a l’aula i allí hi havia tot de materials que amb ells, a través dels sentits, vam poder tocar, olorar, escoltar i crear.

Us convidem que mireu aquests vídeos i segurament passareu una bona estona com ho vam fer nosaltres a l’escola.

VIDEO I3

VIDEO I4