Carnestoltes 2014

Benvolgudes famílies:

El passat divendres 28 de febrer a la tarda, com no podia ser d’altra forma, vam celebrar una fantàstica festa de Carnestoltes. Lligat amb el tema central d’escola, el Petit Príncep va envair tot l’espai. I des d’aquí volem agraïr-vos la feina festa amb les disfresses que van dur els nostres alumnes.

La festa va consistir en una magnífica posada en escena de diferents capítols del llibre. Properament, quan hàgim pogut editar-ho, penjarem el vídeo de l’espectacle.

Moltes gràcies a la Sandra, mare d’una alumna de 3r per tot el reportatge fotogràfic.

Després vam continuar la festa amb una xocolatada i música. Francament una tarda ben diferent.

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.