Posa’t la GORRA 2013

Un any més la nostra Escola participarà en la campanya d’AFANOC, associació de recolzament als infants que pateixen càncer, amb la campanya “Posa’t la gorra”. Enguany l’Associació de Nens amb Càncer AFANOC celebra el 25è aniversari, així que aquest any toca festa grossa!! Les famílies que vulgueu col•laborar-hi heu de lliurar a la mestra tutora dels vostres fills/es abans del dia 15 de novembre la quantitat de 5€ per cada gorra que voleu, dins d’un sobre amb el nom.

Els infants que col•laborin amb la compra de la gorra podran accedir a la Festa que es celebrarà al Zoo de Barcelona el dissabte, 14 de desembre, a partir de les 10 del matí i els adults obtindran un 50% de descompte en la tarifa d’entrada al Zoo. I també a la festa de Molins que es durà a terme al pati de l’Escola Alfons XIII el diumenge 1 de desembre de 10 a 14h i a la Cursa Solidària pels infants malalts de càncer el dissabte 30 de novembre a les 17h.

Abans del dia 28 de novembre lliurarem als alumnes, que hagin pagat els 5 euros, la gorra que dóna accés a les festes.

Recordeu que els diners recollits aniran destinats a millorar la qualitat de vida dels nens i nenes malalts de càncer, per una banda millorant les seves condicions a l’hospital, donant suport psicosocial i per l’altre mantenint la Casa dels Xuklis (una casa d’acollida per les famílies que s’han de desplaçar de les seves localitats per rebre tractament als hospitals de referència).

Esperant la vostra col•laboració aprofitem l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment.

L’ Equip Directiu