Posa’t la gorra 2012

Un any més la nostra Escola participarà en la campanya d’AFANOC, associació de recolzament als infants que pateixen càncer, amb la campanya “Posa’t la gorra” (enguany canvien la imatge) i la donació voluntària, de 5 euros. Les famílies que vulgueu col•laborar-hi heu de lliurar a la mestra tutora dels vostres fills/es abans del dia 16 de novembre la quantitat esmentada anteriorment dins d’un sobre amb el nom.
Els infants que col•laborin amb la compra de la gorra podran accedir a la Festa que es celebrarà al Zoo de Barcelona el dissabte, 15 de desembre, a partir de les 10 del matí i els adults obtindran un 50% de descompte en la tarifa d’entrada al Zoo. I també a la festa de Molins que es durà a terme al pati de l’Escola Alfons XIII el diumenge 2 de desembre de 10 a 14h.
Abans del dia 1 de desembre lliurarem als alumnes, que hagin pagat els 5 euros, la gorra que dóna accés a les festes.
Enguany, els diners recollits es destinaran al projecte d’AFANOC La Casa dels Xuklis, una casa d’acollida per a les famílies de nens i nenes amb diagnòstic de càncer que tinguin la necessitat de desplaçar-se als hospitals de referència per seguir el tractament mèdic.
Esperant la vostra col•laboració aprofitem l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment.
L’ Equip Directiu