Assamblea AMPA – HORARI

Us fem arribar aquesta circular en referència a la concreció del NOU HORARI DE L’ESCOLA de cara al proper curs escolar. Com segur ja sabeu, el Departament d’Educació de la Generalitat ha aprovat l’eliminació de la sisena hora als cursos de primària i això representa un canvi en l’horari escolar.

Amb la present, us volem fer saber les DUES PROPOSTES d’horari que ens fa el Claustre Escolar, que són:

12:30-15:00 Menjador i activitats                                                   9:00–14:00 Activitats acadèmiques
15:00-16:30 Activitats acadèmiques                                             14:00-16:30 Menjador i activitats

Les direccions de la pràctica totalitat dels centres educatius de Molins de Rei estan plantejant a les comunitats educatives la possibilitat de fer JORNADA CONTINUADA com un mitjà de racionalització de l’horari escolar, tal i com s’està fent amb èxit a d’altres comunitats autònomes. Els arguments que donen a favor de la jornada continuada són:

– Millor rendiment intel•lectual durant les hores de matí.
– Reducció del nombre de desplaçaments a les escoles.
– Millora de la conciliació de les activitats escolars i extraescolars, facilitant la realització d’activitats fora del centre: a d’altres escoles, centres esportius, biblioteca…
– Millor organització del temps de treball i estudi autònom a casa.

Per als nens que es queden a menjador, en horari de 15:30 a 16:30, s’oferiran activitats d’estudi assistit perquè els alumnes realitzen les tasques escolars, o bé d’altres activitat complementàries.

Independentment de l’horari que es realitzi, l’Ampa us vol comunicar que es continuaran oferint les activitats extraescolars actuals, amb horari a partir de les 16:30, així com els serveis d’acollida de matí i tarda.

A fi de comentar aquest tema tan rellevant per a tota la comunitat educativa i realitzar una votació per escollir un dels dos horaris escolars proposats, us convoquem a l’ASSEMBLEA DE MARES I PARES per al proper DIMARTS DIA 31 DE MAIG A LES 17:15 HORES, al menjador de l’escola.

Hi haurà servei d’acollida per al nens i nenes de l’escola.

Atentament,
Ampa Josep Maria Madorell