Agus i els Monstres 1: una llarga història a la nostra biblioteca.

El curs passat la col·lecció “Agus i els Monstres” va entrar a la biblioteca, a l’escola i a les nostres vides.
Agus i els Monstres” escrit per en Jaume Copons té un relat fantàstic per a la formació de l’alumne lector: el Sr. Flat el monstre que troba abandonat i ensopit l’Agus, necessita per moure’s, per “viure” escoltar i llegir històries. Aquesta excusa tan formidable, ofereix un grapat de moments molt ben il·lustrats i recreats per la Liliana Fortuny en què l‘Agus i els seus amics Monstres, llegeixen llibres de tots els temps. Al llarg de la col·lecció es van comentant un munt d’aspectes dels personatges, dels autors o de l’argument mateix.

El curs passat els alumnes de cicle mitjà varen participar al concurs Dibuixa el teu Monstre.  Els va encantar, va ser un procés -el de dibuixar un monstre- en el què varen gaudir molt  i s’hi van esmerçar força.

Per a concursar havien d’haver llegit un llibre de l’Agus. Aquesta condició prèvia va suposar un tràfec d’Agus per la biblioteca important i varem acabar  comprant una segona col·lecció per satisfer millor l’interès dels alumnes. En acabat, els donàvem una careta o d’ Agus o de la Lídia.

 

 

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *