Poemes del Nadal 2013

Aquests dies amb els alumnes de 3r estem treballant alguns poemes de nadal. Les aules de 3r parteixen el grup d’alumnes i mentre un es queda a l’aula fer PILE, l’altre, baixa a la BE.
La Mònica ha triat 4 poemaris:

• 46 Poemes i 2 contes de la Joana Raspall
  • Per molts anys! de Miquel Martí i Pol
  • Poemes i cançons de les 4 estacions de la Lola Casas
  • La vaca cega i altres poemes de Joan Maragall

S’han repartit els llibres, un per parella i se’ls ha convidat a “investigar” quin o quins poemes podien parlar del Nadal…Se’ls ha explicat a quina part de la publicació podien trobar la llista dels poemes.

Un cop triat el títol i comprovat que el poema efectivament tractava del Nadal, l’han llegit de la següent manera:

1. Lectura individual de cada membre de la parella.
  2. Lectura sincronitzada dels dos membres de la parella

Els poemes triats han estat Desembrede Martí i Pol, Els Reisde Joan Maragall, Ara vé Nadalde la Lola Casas i Nadalde la Joana Raspall.

Després ens hem assegut en un racó de la biblioteca i per parelles ens han presentat el llibre (títol i autor) i llavors han llegit el poema.

Ens les imatges podeu veure-ho una mica. Ha estat molt bonic.