S’apropa la celebració de la festa de la Castanyada i els infants de l’aula dels Ratolins han fet panellets, molt tradicionals en aquestes dates, amb patata, moniato, sucre i xocolata!! Mmmmmm….
Els hi han quedat boníssims!!
Al vestíbul de la llar tenim 2 taules d’experimentació amb macarrons i arròs.
Aquest matí els Dofins i les Papallones han fet l’activitat de pintar la pasta de les taules de colors de la tardor: marró, verd fosc, groc, taronja…
Els infants de l’aula de les Papallones han pintat els macarrons i els infants de l’aula dels Dofins l’arròs.
Ha estat molt divertit i ha quedat molt bonic!!