Aquesta setmana, l’Alba, l’alumna de pràctiques, ha realitzat vàries activitats a les 3 aules utilitzant diferents tècniques amb el paper; estripar, arrugar, plegar…
El resultat està penjat a les portes de cada aula!!
El JOC HEURÍSTIC és una activitat que es realitza amb infants entre els 12 – 24 mesos, en la qual es combinen lliurement objectes no catalogats (anelles de fusta, taps, cordes, tubs de cartró…)
En aquestes primeres edats els infants tenen molta curiositat per tot allò que els envolta i volen experimentar i explorar amb els objectes, descobrint moltes coses per ells mateixos.
És una activitrat que sorgeix a partir de l’interès de cada infant,en la qual, quan acaba l’exploració, amb l’ajuda de l’adult, es recull el material utilitzat classificant-lo.
Bon dia,
Us volem recordar, tal i com posa a la circular de la setmana passada, que AQUESTA SETMANA tindran lloc les reunions pedagògiques.
És molt important la vostra assistència.
AULA DOFINS: dimarts dia 20 de novembre a les 15’15h
AULA PAPALLONES: dimecres dia 21 de novembre a les 15’15h
AULA RATOLINS: dijous dia 22 de novembre a les 15’15h
Us hi esperem!!
Moltes gràcies!