GRAVEM ELS VERSOTS

Aquest curs els alumnes de sisè no hem pogut fer el tradicional pregó de Festa Major a l’escola, passant per totes les classes, però hem trobat una altra manera de fer-nos escoltar… Hem gravat els pregons amb el nostre equip de ràdio!

En petits grups hem creat els nostres versots anunciant l’arribada de la Festa Major al poble, tot i que aquest curs no hem pogut gaudir-la a l’escola. Després d’escriure i assajar els pregons, finalment vam enregistrar-los i va ser una primera pressa de contacte molt engrescadora amb l’equip de ràdio.

Trobareu versots de tota mena: marcats per l’humor, la crítica, la ironia, etc. Si cliqueu en els següents enllaços, trobareu els pregons de cada classe. Esperem que us agradin!

Agulles d’Amitges

Pic del Portarró