2010/11 Jocs sexistes a l’escola?

Mireu aquest vídeo!

Què en penseu??

Ens agradaria que deixeu algun comentari amb la vostra opinió!!!

Cliqueu aquí per veure’l: http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3189570

Cap resposta

3 respostes a “2010/11 Jocs sexistes a l’escola?”

10 12 2010
Farners (mama de l'Èlia) (20:59:40) :

No es pot veure cap video. haig de clicar en algun lloc?

13 12 2010
Vero (23:28:35) :

Solucinat Farners! Us he deixat l’enllaç per poder-lo veure, hi havia hagut un problema per veure’l directament al bloc!
El tema em va semblar molt interessant, a veure què us sembla…
1 petó ben gros per l’Èlia!!!!!

12 01 2011
Farners (mama de l'Èlia) (23:10:46) :

Gràcies Vero!
Doncs, he trobat el debat molt interessant. Al veure que era tan llarg tenia la intenció de només mirar-ne un tros per veure de què anava i al final me l’he empassat tot!
Ara, jo crec que al Congrés en fan un gra massa! És bo que els i les mestres ho tinguin en compte. Però tampoc hi veig un problema massa gros que els nens no vulguin jugar a cuinetes o que les nenes no estiguin interessades en la pilota o els cotxes!

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>