2010/09 Adaptació

ELS MAGS

ELS MÚSICS I ELS PALLASSOS

Cap resposta

4 respostes a “2010/09 Adaptació”

8 10 2010
MARI, Mare de la LAURA (22:01:12) :

Vero, les fotos que has penjat són moníssimes. Tots podem veure com el període d’adaptació va passant, i que poc a poc els nens i nenes van agafant un ritme diferent del de casa.
La Laura va molt contenta a l’escola. Va a la classe dels Mims. Avui m’explicava l’Ana que la Laura no deixava de fer-li petonets…je,je.T’estima molt Ana, no sol fer petons a tothom! Gràcies per tot.
Animeu-vos Pares, Mares, Tiets, Avis…,la Vero fa una feina molt bonica per què nosaltres poguem veure com els nostres fills i filles viuen diferentes experiències en aquesta primera etapa del món de l’educació.
Gràcies Vero!
Un petonàsss de la Cristina, l’Amanda i la Laura!

13 10 2010
Vero (12:13:15) :

Hola Mari!!!!!!!

Moltes gràcies pel comentari, la veritat és que la feina no costa gens quan veus els resultats!!!! Tant de bo poguèssiu veure cada moment dels que compartim amb els vostres fills/es a la llar…

La Laura està maquíssimaaa!!!! Està com a casa, ni procès d’adaptació ni res!!!jeje!

1 petó enorme per tota la família!!!!!!!

14 10 2010
PILI (17:37:04) :

Hola!!!!!!!!

Els petitons de l’escola som els “Malabaristes”; cada cop ens anem adaptant més al nou espai i cada vegada més anem deixant enrera aquests plors!!!!!!! Ara més aviat plorem quant tenim gana o son….Però mica en mica anem experimentant amb noves joguines i noves situacions.

Ja anireu veient els canvis!! Perquè ens fem molt i molt grans ben aviat!!!!!!!!!

18 10 2010
Ana (Mims) (23:22:17) :

Hola Mari!!! La veritat que la laura és un sol, és molt simpàtica amb tothom, al principi em feia una mica de por l’adaptació, pel fet que et pogues veure al pati, entre classes..etc; però ha anat molt millor del que em pensava!! 😉
La veritat que a la classe dels mims ha anat força ràpid en fer l’adaptació!!
Cada dia que passa, aprenem alguna cosa nova.. alguns quan van arribar encara no gatejaven i ara ja es mouen per l’aula tots solets, d’altres no volien separar-se de l’educadora i ara juguen sols.. poc a poc, cadascú al seu ritme, s’han anat adaptant a l’escola, l’aula i l’educadora!!

Papes i Mames: a veure si us animeu i aneu fent comentaris!!!

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>