Aquest curs 2020-21, l’equip educatiu el formem 5 persones:

• La Marta Verdaguer i la Gemma Buch, tutores del grup de Guineus
  • La Maria Pastor i l’Anna Jimeno, tutores del grup d’Esquirols
  • L’ Anna Castro, directora i reforç a les tres aules quan és necessari.
  • La Clara, monitora de menjador de cuines TM
  • La Yolanda, encarregada de la neteja del centre.

Entre tot el personal educatiu ens estructurem l’horari per atendre directament totes les dinàmiques del centre: acollides, menjador, dormitori…

Aquest curs donades les mesures extraordinàries,  generalment cada tutora o cotutora té assignat un grup estable i els infants només comparteixen espais de menjador i dormitori però complint les mesures de distància.

Si teniu qualsevol dubte o ens voleu consultar alguna cosa ens podreu trobar en l’horari escolar habitual, i ens podeu escriure també al correu xtec de l’escola: a8063230@xtec.cat, i també:

• Anna J.: ajimeno2@xtec.cat
  • Marta:  mverda26@xtec.cat
  • Gemma: gbuch1@xtec.cat
  • Maria: mpasto62@xtec.cat
  • Anna: castropa@diba.cat

Recordeu que sempre és millor poder comunicar-se directament amb la tutora, i si és una comunicació urgent feu una trucada al centre (93 771 06 72) ja que normalment no ens dona temps a mirar el correu a primera hora.