Aquesta tarda, tan els músics com la classe del Sol, hem rebut una visita molt especial i sorprenent!! En Miquel ens ha portat els seus dos pollets!!! Tots ens hem emocionat molt al veure’ls! Ens agraden molt els animals! Els dos grups-classes els hem observat detingudament i hem estat parlant. Com que la classe del Sol ja portem uns dies treballant els animals, de seguida hem comentat que els pollets són aus. A la classe dels músics ha servit per iniciar-nos en el món animal, per parlar de les aus i de les seves característiques que hem escrit entre tots.
Ens ha agradat molt aquesta visita!! Moltes gràcies Miquel i família!!
HOLA CLASSE! QUINA EXPERIENCIA TAN MACA ! LA VERITAT ES QUE D’ELS ANIMALONS EN PODEM APRENDRE MOLTES COSES ! I UNA D’ELLES ES VEURE EL RESPECTE QUE ENS TENEN I QUE NOSALTRES HEM DE FER IGUAL.
SABEU CLASSE JO DE PETITA VAIG TENIR UN POLLET QUE FINS I TOTS EL TREIEM A PASSEJAR AMB COTXET AL CARRER TOT SIGUENT UN GALL PRECIOS QUE ES VA FER!
SEGUIU AIXÍ !
Nereida.
Bona tarda Nereida! Sí, va ser una experiència molt vivencial i maca! Als músics els hi va encantar la visita… i per això, hem decidit que en tindrem unes quantes més.. ja us anirem informant! Moltes gràcies pel comentari!! Ens veiem dilluns.