Daily Archives: 20 novembre 2011

Cor Sant Esteve

Durant aquests dies, des del Cor Sant Esteve, s’han realitzat unes petites audicions als alumnes de l’escola per tal de fer un seguiment de les veus i informar dels seus projectes a aquells alumnes que vulguin cantar.

El cor engega aquests dies un nou projecte, l’estrena d’una nova cantata d’en Dani Coma (pare de la nostra escola) que porta com a títol “El saltacontes”. La participació en aquest projecte, que s’ha d’estrenar el proper mes de març, seria una bona manera d’iniciar-se en la formació coral. Ben segur que els assaigs, el concert i potser el posterior enregistrament del CD seran una bona experiència i formació per a tots els infants.

Si esteu interessats en que el vostre fill/filla participi en aquest projecte podeu possar-vos en contacte amb el mestre de música de l’escola o enviar un mail a coral.st.esteve@gmail.com.