EXAMEN TERCER ESO Elena Andrada E-31

Aquest trimestre, els alumnes de tercer hem treballat el sector primari i el secundari, i per assolir els coneixements hem hagut de fer un examen, igual que sempre.

Aquest examen constava de dues parts:

–          Part Individual

En aquesta part de l’examen, s’hi presentaven quatre modalitats a seguir. Havies d’escollir cinc preguntes concretes de quatre possibles opcions. Per tant l’examen era al teu gust. Les preguntes consistien en diversos temes de les dues unitats, que havien de ser exposats i desenvolupats en idees curtes i clares. Aquest examen valia la meitat de la nota. Cada pregunta de les cinc, valia dos punts. Degut a la possibilitat d’escollir preguntes, la valoració del professor era més estricta.

–          Part en Parelles

Aquesta segona part, constava d’un paisatge agrari d’una regió climàtica d’Espanya. Contenia un text que s’havia d’omplir amb idees treballades a classe. El text proporcionava conceptes  i nosaltres els havíem de cercar i així endevinar de la Regió Climàtica d’Espanya de la qual es tractava. Un cop acabat de completar l’escrit, vam haver d’omplir les taules classificant els conceptes del text en els aspectes que caracteritzen un paisatge agrari.  Aquest, valia l’altra meitat de la nota, que juntament amb la nota de l’examen individual, donava la nota final  de l’examen. Aquest valorava la taula de classificar conceptes. Obtenies positius si els conceptes del text estaven ben situats a la taula. Com més positius més nota.

–          Valoració personal

Crec que aquest examen ha estat dels més divertits (encara que sembli estrany), dels que he pogut aprendre i treure’n més conclusions, i a més, ha estat el més pràctic pels alumnes.
Tot i així, com sempre, en els exàmens d’en Jordi has d’estudiar molt, relacionar conceptes i unir idees que  treballem a classe i que reforcem a casa. La correcció de l’examen va fer adonar-nos dels errors que costen de veure, i a més de poder classificar esquemàticament i sense gairebé pensar, el contingut en les taules de l’examen en parelles. Ha sigut dels millors exàmens que he fet a l’assignatura de Geografia i Història.

7 respostes a EXAMEN TERCER ESO Elena Andrada E-31

1. jnavar29 jnavar29 diu:

No quería ser el primero en comentarlo pero solo quería hacer una puntualización: las opciones eran tres y no cuatro.

2. Estic d’acord amb l’Elena. En Jordi sempre ens fa pensar i relacionar conceptes que hem treballat a l’examen. El que més hem va agradar de l’examen va ser la part que es feia en parelles ja que pots posar idees amb comú amb el teu company i aprendre d’ell/a. M’agrada que després d’un examen es fasi una correció per poder veure on has fallat i per què. Com a conclusió crec que tots o molts de nosaltres hem aprés molt sobre el sector primari i industrial.

3. Mar Cebrian Vadillo diu:

Jo crec que per aquest examen tan llarg feia falta mes d’una hora, ja que hi havia tres fulls per entregar. Tot i això, ha estat un bon examen, i com diu la Elena, per treure bona nota calia estudiar moltisim. la part que mes m’ha agradat a sigut la de parelles, perquè la taula i el text per omplir han estat molt bé, i a més vas amb una parella, i vas mes rapid.

4. Manel Paez E-31 diu:

Cert es el que ha dit l’Elena, que era un exàmen molt lliure, però el que no ha comentat es que aquest exàmen que ens va deixar en Jordi era molt intens, ja que teniem que realitzar l’exàmen individual i al final d’aquest completar el text de l’exàment per parelles i al acabar crear un quadre on es recollisin les idees bàsiques. A més vam tindre que començar l’exàmen 10 minuts abans que la classe.

També dir que em va semblar molt interessant i remarco lo de INTERESSANT la part del quadre perque ens posava un text on haviem de cumplir i després a l’hora d’ordenar no podiem copiar com uns robots per tant dir que la part del quadre va ser un molt bon punt a l’exàmen.

5. Eric Torralba Sales diu:

A mi personalment, m’agrada molt fer examens amb el Jordi, els seus examens tot i la matèria (Geografía i història) no ens fa memoritzar 50 pàgines , sino que fa examens i classes dinàmiques, on hem de desarrollar temes, que cada clase es diferent, i fer-ho en parelles dona moltes posibilitats, jo veig els examens mes de pensar i relacionar conceptes , mes que memoritzar-ho tot i no aprendre res,els examens podriem dir que son didàctics , practics i divertits

6. Roger Morera diu:

Estic d’acord amb el anteriors comentarias dels meus companys, perquè va ser un examen més entretingut que el anteriors, sobretot la part en parelles on posant les opinions en comú vam aconseguir deduir el “enigme” del text que ens va posar i després a la hora de fer la taula també vam tenir que deduir els apartats que hi havia que posar.
    Això sí, els 10 primers minuts no saviem que posar en cada espai en blanc fins que vam agafar el ritme i ens va sortir fantàstic.
    Per tant m’agradaria que els següents exàmens siguin semblants perquè a més de divertit i entretingut, crec que la majoria hem après molt sobre l’industria i sobretot del sector primari.

• jnavar29 jnavar29 diu:

Crec que el pitjor es dir “no sé com ho he de fer” i no escoltar el que deia, que era més fàcil del que semblava perquè tota tenieu la informació i la “xuleta”.