Quin tipus de llapis? Quina goma d’esborrar?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CL5fFlh4to0[/youtube]
Quin tipus de llapis? Quina goma d’esborrar?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CL5fFlh4to0[/youtube]
Tenim bones eines per fer el nostre treball. Saber utilitzar-les bé?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=InAsC1YHQ-c[/youtube]
Saber emprar bé l’escaire i el cartabó ens estalvia treball i ens dóna una execució correcte a l’hora de fer paral·leles. Practica i segueix la tècnica.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4tpTZjV-ewU[/youtube]
Anem a construir els nostres cossos rodons. Per això necessitareu cartolina de color, regle, goma, compàs i/o transportador, tisores i goma d’enganxar, per reproduir les plantilles del seu desenvolupament que trobaràs en aquest enllaç: Interactua.
La unitat de mesura de volum és el cub. Fixa’t en com funciona aquesta unitat de mesura:
En el cub. Interactua!

En l’ortoedre. Interactua!

Coneix els diferents tipus de prismes. Interactua!

Coneix els diferents tipus de piràmides. Interactua!

Quins són: Heu de conèixer-los! Interactua!

Anem a construir els nostres poliedres regulars. Per això necessitareu cartolina de color, regle, goma, compàs i/o transportador, tisores i goma d’enganxar, per reproduir les plantilles del seu desenvolupament que trobaràs en aquest enllaç: poliedres regulars desenvolupats.

Descobrim els món dels poliedres. Saps què són? Per conèixer interactua! i aprofundeix més Interactua!
