Projecte del Teatre de 2n A

Hola mares i pares, som els nens i nenes de la classe de les tortugues marines de 2n A.
Us volem presentar el nostre projecte d’art que ha anat sobre el tema del teatre.
En el PowerPoint podeu veure el nostre treball pas a pas i en els vídeos l’explicació de com és la nostra companyia.
Moltes gracies.

Tortugues marines.

Liitle Red Riding Hood

A l’escola hem gaudit de l’obra de teatre Little Red Riding Hood. Hem pogut participar en algunes escenes i hem rigut molt!

[2019-04-08] CI Little Red

El bosc encantat i els sorolls del bosc

Titelles

Vídeos de les representacions de les obres de teatre de titelles fetes pels alumnes de 2nB. Editats pel Sergi Brió. Moltes gràcies Sergi per la teva col·laboració!

Projecte del teatre 2n B

Aquí teniu el projecte del teatre de les cobres. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres l’hem gaudit fent-lo.

Carnaval 2nB

Per Carnaval tot s’hi val. I les cobres molt originals han vingut! Què bé que ens ho hem passat!!

[2019-03-01] Carnaval 2nB

Carnaval 2nA

El divendres 1 de març els nens i nenes de la classe de les tortugues marines vam celebrar el carnaval a l’escola i ens vam disfressar.
Va ser molt divertit i ho vam passar molt bé.

[2019-03-01] Carnaval 2nA

Planetari

El passat dimecres 13 de febrer els nens i nenes de 2n, vam fer una activitat al gimnàs amb un planetari inflable .
Vam viatjar fora de la Terra, a la Lluna , a Mart , a Júpiter…..i ens van explicar les constel·lacions i altres coses molt interessants…
Ens va agradar molt.

[2019-2-13] 2n Planetari

Mapa conceptual tortugues marines

Les nenes i els nens de la classe de les tortugues marines de 2n A el divendres 8 de febrer vam fer la presentació del mapa conceptual dels rèptils als alumnes de 1r A “els colibrís”.

Mapa conceptual cobres

Els alumnes de 2n, el passat 30 de gener vam explicar el mapa conceptual del nostre projecte de les cobres als nens i nenes de 1r.
Aquí en podeu veure el vídeo. Esperem que us agradi.