P4B – FEM PSICOMOTRICITAT

[2018-11-27] P4B - Psicomotricitat

A psicomotricitat les nenes i els nens de P4B corren, criden, boten, s’amaguen, s’enfilen per una espatllera i es llencen sobre una muntanya de matalassets, construeixen castells i mons imaginaris amb grans blocs de colors de figures geomètriques de goma-escuma, fan cabanes, es disfressen amb les teles… tenen llibertat per a fer el que vulguin sempre que es respectin un als altres. Amb aquest joc les nenes i els nens aprenen a construir el seu pensament a través del moviment impulsat per les seves emocions.

P4 SORTIM AL PARC DE L’ESTACIÓ DEL NORD

Aquest dimecres 5 de desembre hem gaudit d’un bon dia de Tardor al parc de l’Estació del Nord. Ens ha fet un matí esplèndid i l’hem aprofitat al màxim.

[2018-12-5] P4 - SORTIDA AL PARC

Espectacle musical amb “La Botzina”

[2018-23-11] P4 i P5B La Botzina

Aquest divendres hem gaudit d’un espectacle musical on hem tingut l’oportunitat de conèixer la marimba, el vibràfon, el carilló, els temples blocs, tabal, caixa, plat suspès,entre d’altres… i tot a partir de jocs, música en directe i la narració d’un conte.

P4 anem al Zoo a veure els animals.

[2018-10-25] P4 - Sortida al Zoo

Tallers mares

Com sempre, gràcies a totes les mares que vau poder venir a fer un taller a l’escola. Els nens i nenes van gaudir de valent!

[2018-06-11] P3 - tallers mares

Espais d’aprenentatge

A continuació trobareu un recull de fotografies dels espais d’aprenentatge de P3 d’aquest últim semestre. Ja ens hem acomiadat dels espais de P3, i el curs vinent descobrirem els espais de P4 i P5.

[2018-06-11] P3 - Espais d'aprenentatge

Parc de Lourdes

Com ja és tradició a la nostra escola, ara que ha arribat la primavera hem fet la sortida al Parc de Lourdes d’Arenys de Munt. Hem anat tots els nens i nenes d’infantil i hem pogut passar tot el dia junts dinant, jugant, ajudant-nos els uns als altres…

[2018-05-25] P3 - Parc de Lourdes

El nostre primer contacte amb el fang

Avui molts hem tocat fang per primera vegada!
“Està fresc!! És dur… Mira què faig!!!”

Hem anat fent pessics, escampant els trossets, reagrupant, fent boles, apilant, modelant… transformant… descobrint…compartint amb il·lusió cada pas!

Us deixem un recull d’imatges de l’experiència.

P3 A
[2018-4-27] P3 A - Descobrint el fang

P4 B
[2018-5-9] P3 B - Descobrint el fang

Tenyim de colors la primavera!

La primavera ja ha arribat!!!
Aquests dies hem estat observant els colors de la natura, de les flors que inunden els camps i els paisatges que ens envolten quan sortim.

A l’estona d’experimentació hem descobert que el tint del paper pot passar a l’aigua, colorejar-la de rosa, taronja, groc, blau i verd… Una nova manera de posar color al nostre món!

P3 A

[2018-4-5] P3 A - Tenyim de colors la primavera

P3 B

[2018-4-9] P3 B - Tenyim amb els colors de la primavera

Visita a la Biblioteca Fort Pienc

Avui els cavalls hem passat una estona a la biblioteca. La Laura, la bibliotecària, ens ha explicat un conte molt xulo. Després hem tingut una estona per mirar contes nosaltres sols o en companyia dels nens i nenes de la classe. Ens ha felicitat perquè ho hem fet molt bé!

[2018-04-26] P3B - Biblioteca