Activitats de tardor

Durant aquests mesos hem fet diverses activitats de la tardor perquè volíem aprendre moltes coses d´aquesta estació. A la classe, hem creat un racó amb els diferents elements que els infants han anat portant. Així, hem pogut observar i experimentar amb els seus colors, textures i formes mitjançant activitats plàstiques, sensorials, matemàtiques…

Us deixem la foto del nostre passadís perquè veieu el bosc que hem creat entre tots i totes i un recull d’algunes de les propostes.

Sin título
[2020-11-9] P3 TARDOR

La castanyada

El divendres vam celebrar la castanyada. La Teresa, la castanyera, no va poder venir a l’escola i no la vam poder rebre amb tots els nens i nenes de l’escola al pati, però ens va enviar un vídeo amb un missatge molt important: Canteu, balleu, mengeu moltes castanyes i passeu-vos-ho molt i molt bé. Vam fer cas dels seus consells i vam passar una molt bona castanyada. Aquí us deixem una mostra d’aquesta festa:

La castanyada dels conillls:

[2020-10-30] P3A Castanyada

La castanyada de les ovelles:

[2020-10-30] P3B Castanyada

La castanyada dels cavalls:

[2020-10-30] P3C Castanyada

MULTIPLÀSTICA

Quan toca posar la bata ja sabem que farem… MULTIPLÀSTCA! Quan arribem ens trobem amb diferents tècniques per provar-les lliurement.

I com ens agrada la multiplàstica! Primer, ens posem la bata per no embrutar-nos, però ja se sap que els grans artistes acaben plens de pintura.

Aquí teniu un recull de les nostres obres d’art:

(P3 A) Els conills

[2020-10-20] P3A Multiplàstica