EXCURSIÓ AL CIM DE LES ÀLIGUES

Hem anat d’excursió al Cim de les Àligues a Sant Feliu de Codines. Hem observat moltes aus rapinyaires, algunes de diürnes i d’altres de nocturnes. També hem vist com volaven.
Ens ha encantat el vol de molts milans negres !
Hem anat a dinar i a jugar al Parc de Can Rius a Caldes de Montbui i després hem tornat a l’escola amb autocar.
Hem après moltes coses de les aus !!

[2018-11-14] 1r Cim de les àguiles

P5 Tallers d’Avis i Àvies!!

Mireu què bé ens ho hem passat durant els tallers que han preparat els avis i àvies!! Ha estat un dia ben bonic!

[2018-06-13] P5 Tallers d'avis i àvies

Espais d’aprenentatge

A continuació trobareu un recull de fotografies dels espais d’aprenentatge de P4 i P5 d’aquest últim semestre.

[2018-06-11] P4 i P5 - ESPAIS D'APRENENTATGE

Sortida al Parc de Lourdes!

Com cada any en aquestes dates, hem anat al Parc de Lourdes a passar el dia! Ens ho hem passat molt bé amb els tobogans naturals i jugant a la natura!

[2018-5-25] P5 Sortida al Parc de Lourdes

Convidem als avis i àvies a l’escola!

Hem convidat als nostres avis i àvies a veure l’exposició que hem preparat amb les seves fotografies sobre allò que més els agrada fer.
Els hem preparat dues sorpreses.. una cançó i un berenar!
Ha estat una tarda molt bonica!

[2018-5-24] P5 Exposició Avis

La mama d’en Clheo ve a explicar-nos un conte!

La mama d’en Clheo de la classe dels Taurons Martell va escriure un conte sobre la seva àvia. L’hem convidat i ens l’ha vingut a explicar! Ens ha agradat moltíssim i ara cada vegada que volguem fer màgia direm… LULUGOTXILILI!!!!!!

[2018-5-17] P5 La mama d'en Clheo ens ve a explicar el seu conte

P5 anem a la recerca del Joc Perdut!

Els Taurons Martell i els Peixos Espasa hem anat a cercar el Joc Perdut al Parc de Diagonal Mar. Després de jugar molt i molt… l’hem trobat!!!! Sabeu quin era? EL JOC DE FER AMICS I AMIGUES! Ens ho hem passat molt bé!

[2018-5-11] P5 Joc Perdut

Plàstica

Us deixem les fotos de les darreres sessions de plàstica!

Hem estampat amb diferents verdures de manera col·lectiva i hem acabat… amb les mans!
[2018-5-3] P5 Estampem amb verdures

Aquí hem fet una sessió lliure amb diferents materials. Hem deixat volar la imaginació i mireu quines coses hem creat!!
[2018-5-10] P5 Plàstica

P5A Matemàtiques Manipulatives

Us ensenyem algunes fotos de com seguim treballant les matemàtiques amb diferents materials!
Hem treballat la lògica, la numeració, la suma, la simetria…

[2018-5-7] P5A Matemàtiques Manipulatives

P5B Taller de Flors

Ha vingut la mama d’en Luka a la classe dels Peixos Espasa i ens ha fet un taller de flors.
Hem après molt i mireu quines meravelles hem fet amb flors i plantes!

[2018-5-8] P5B Taller de flors