Liitle Red Riding Hood

A l’escola hem gaudit de l’obra de teatre Little Red Riding Hood. Hem pogut participar en algunes escenes i hem rigut molt!

[2019-04-08] CI Little Red

Anem a la biblioteca amb els padrins!

Avui hem anat a la biblioteca amb els nostres padrins. Hem passat una bona estona llegint contes!

[2019-04-09] 1rA Biblioteca amb els padrins

Projecte de Teatre

Durant el segon trimestre els Colibrís i les Àligues hem treballat el projecte de teatre. Hem gaudit molt de tot el què hem fet. Podeu veure tot el procès i totes les activitats  en aquestes imatges.

Teatre Primer

ÀVIES CONTA -CONTES

Com cada any gaudim dels contes que ens venen a explicar les àvies conta-contes.

Ha estat un plaer escoltar-vos!!

Contes Àvies

TALLER AL TEATRE NACIONAL

Colibrís i àligues hem anat a fer un taller al Teatre Nacional de Catalunya. Hem vestit personatges i hem col.locat objectes d’atrezzo. També a partir d’objectes hem inventat diferents personatges.
Ens ha permès imaginar, inventar i divertir-nos !!

[2019-01-22] 1r - Taller Teatre Nacional

HEM FET CAGAR EL TIÓ

Els nens i nenes de primer hem fet cagar el tió. Hem cantat i picat fort i el tió ens ha cagat jocs molt macos per la classe . També unes xocolatines per nosaltres. Gràcies tió!!

[2018-12-20] 1r Tió

PADRINS I FILLOLS

Els padrins de 6è i els fillols de 1r, abans d’anar de vacances de Nadal ens hem reunit per donar-nos unes postals i felicitar-nos les festes. També els padrins han convidat a un pica-pica els seus fillols de 1r. Hem compartit altra vegada, uns moments genials!!

[2018-12-21] 1r Padrins i fillols

EXCURSIÓ AL CIM DE LES ÀLIGUES

Hem anat d’excursió al Cim de les Àligues a Sant Feliu de Codines. Hem observat moltes aus rapinyaires, algunes de diürnes i d’altres de nocturnes. També hem vist com volaven.
Ens ha encantat el vol de molts milans negres !
Hem anat a dinar i a jugar al Parc de Can Rius a Caldes de Montbui i després hem tornat a l’escola amb autocar.
Hem après moltes coses de les aus !!

[2018-11-14] 1r Cim de les àguiles

P5 Tallers d’Avis i Àvies!!

Mireu què bé ens ho hem passat durant els tallers que han preparat els avis i àvies!! Ha estat un dia ben bonic!

[2018-06-13] P5 Tallers d'avis i àvies