Juguem a la Ludoteca

Ludoteca

Els cavalls i els porquets hem anat a jugar plegats a La ludoteca i ens ho hem passat genial.

Projecte teatre P3A

Projecte Teatre P3B

Jocs a dins i fora

[2018-2019] P3A. Joc dins i fora de l'aula

biblioteca P3B

[2019-2-] Bliblioteca P3

Fem cagar el Tió

[2018-20-12] P3 Tió
Els cavalls i els porquets hem cantat i picat el Tió.

Sessió de psicomotricitat

[2018-19-12] P3 A I B Psicomotricitat

Avui els porquets i els cavalls hem fet una sessió conjunta de psicomotricitat. Ha sigut genial!!

Projecte del nom de la classe P3A

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes de P3A hem dut a terme el projecte “Busquem un nom per la classe”. Aquest projecte ha estat elaborat de manera molt significativa i manipulativa, sempre partint de les preguntes i curiositats del grup. Hem jugat amb diferents animals de la granja i altres animals. Hem mirat molts llibres, contes i finalment vam votar i decidir que volíem ser CAVALLS.

Un cop vam tenir el nom decidit, vam compartir tot allò que sabíem dels cavalls, així com allò que volíem saber i com esbrinar-ho.

Primer ens vam mirar i vam veure que érem tots diferents i que els cavalls, també. Vam adonar-nos que hi ha cavalls de diferents colors i mides, vam descobrir què mengen, on viuen, com fan les caques i com neixen. Ens va sorprendre escoltar com amb les closques d’un coco podem fer el so del cavall i vam jugar a anar al pas, al trot i al galop! També vam descobrir que els cavalls no porten sabates, però sí ferradures i que amb la crinera del cavall fan l’arc dels violins!

A mesura que anàvem descobrint tot allò que volíem saber, anàvem realitzar un mapa conceptual, recollint tots els aprenentatges.

En aquest vídeo hi ha una mostra d’algunes activitats realitzades al llarg del procès.

[2018-17-12]P3A Projecte Nom de la classe

[2018-17-12] P3b Projecte Porquets

 

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes de P3 hem dut a terme el projecte  Busquen un nom per la classe. Aquest projecte ha estat elaborat de manera molt significativa i manipulativa, sempre partint de les seves preguntes i les curiositats del grup. Hem jugat amb diferents hem   animals de granja i altres animals. Hem mirat molts llibres, contes i finalment vam votar i decidir que volíem ser porquets.

Un cop vam tenir el nom decidit, vam compartir tot allò que sabíem dels porquets així com que volíem saber i com esbrinar-ho.

Al llarg de tot el  hem après com són, de quins colors són els porquet , on viuen, que mengen , com fan la caca, perquè s’embruten amb fang, i com neixen.
A mesura que anàvem descobrint tot allò que volíem saber  anàvem realitzant un mapa conceptual recollint tots els aprenentatges.

En aquest vídeo hi ha la mostra d’algunes activitats realitzades en aquest procés.

[2018-3-12] P3B granja can Deu