Daily Archives: 16 abril 2009

Guia de Lectura 2009

Hola famílies:

Ja s’acosta Sant Jordi i des de l’escola ja fa dies que ho estem preparant. Com podreu veure ben aviat, la decoració del centre està canviant. Enrere queda el mar, la Costa Brava, coralls… per donar pas a un castell, la Font de Canaletes, la Barceloneta i el resorgiment de flors per tots els racons. Però això encara queda una mica perquè estigui llest. En podreu gaudir amb la tradicional exposició de St. Jordi al gimnàs.

I per segon any consecutiu, l’escola hem realitzat una Guia de Lectura, conjuntament amb altres centres de Molins i de Sant Feliu de Llobregat. Mentres les estem preparant per fer-les arribar als infants, us posem aquí on-line i en color les nostres recomanacions.

agullo1.pdf

interior.pdf

Xerrada per mares, pares… de 5è i 6è

Hola famílies:

Us volem informar d’una xerrada interessant dirigida a als pares, mares, mestres… dels alumnes de 5è i 6è. Serà una xerrada coloqui per tractar de: xarxes socials, privacitat, navegació segura, control parental, bones pràctiques, protecció, continguts…

El dia previst és el 28 d’abril a les 19.30 h a la sala d’actes de Ca n’Ametller.

L’acte l’organitza la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament.