AMPAs Molins de Rei

Hola famílies:

En aquest article us posem la carta que han presentat conjuntament totes les AMPAs dels Centres d’Educació Infantil i Primària i els Instituts d’Ensenyament Secundari de Molins de Rei a:

• Ivan Arcas, Alcalde de la Vila
  • Olga Adroher, Directora dels Serveis Territorials al Baix Llobregat – Anoia
  • Ernest Maragall, Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya

En l’escrit es demana un seguit de mesures per tal d’afavorir l’educació. Us animem a que us el llegiu.

2009-03-05-carta-alcalde-signada-i-registrada.pdf

2009-03-05-carta-directora-sstt-signada-i-registrada.pdf

2009-03-05-carta-conseller-signada-i-registrada.pdf

3 thoughts on “AMPAs Molins de Rei

1. Montse

Felicito a totes les AMPAs de Molins per estar unides.
    Esperem que totes les propostes es facin realitat el més aviat possible.

2. victor puntas

Davant l’increment de la població escolar de la vila dels darrers anys la comunitat educativa, partits polítics i l’Ajuntament ens hem posat d’acord per demanar al Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya una millor planificació de les obres d’ampliació i millora de les escoles i instituts. El missatge és clar i català: no volem perdre la qualitat dels centres escolars que existeixen a Molins de Rei i que ha costat tant d’assolir.

La construcció de dues noves escoles el Ferran Agulló al barri del Canal, i La Sínia al barri de la Granja, ha suposat indubtablement una millora per a Molins de Rei. Tot i això, el curs escolar 2007-2008 ja va necessitar de l’ampliació d’una nova línia de nens i nenes de 3 anys que tot i estar prevista ja llavors pel departament d’educació tres cursos després encara no està construïda en cap centre escolar.

És per això que la comunitat educativa demana que el pressupost de la Conselleria d’Educació del 2010 contempli les obres necessàries per ampliar a dues línies l’escola Castell Ciuró, ja que aquest 2009 no s’ha complert amb el compromís adquirit amb l’escola i l’Ajuntament de fer les obres aquest estiu i estar tot a punt pel mes setembre a l’inici del curs escolar.

El manifest també demana a la Conselleria d’Educació l’inici immediat de les obres d’ampliació de l’escola Ferran Agulló, ja programades, i les necessàries obres de millora i adequació de l’accessibilitat de l’escola Estel, no programades tampoc aquest 2009. Finalment, també es fa esment de la construcció d’un nou Institut de Secundària al barri de El Canal i l’ampliació i millora del Bernat el Ferrer.

Dono suport al manifest consensuat per les AMPES i faré tot el possible perquè des del govern de la Vila i de la Generalitat de Catalunya s’atengui a les reclamacions justes i necessàries que necessita el sistema educatiu de Molins de Rei per continuar tenint una Educació de 1a.

3. Gemma

Gràcies Victor per al teu suport al manifest que hem enviat. Totes les AMPES de Molins hi estem treballant per a aconseguir aquesta qualitat dels nostres centres escolars.