El rellotge sincopat – P5

L’escoltem sense saber res de l’obra (ni títol ni autor), pensem un títol per la música que acabem d’escoltar ( dos nens van dir la paraula “rellotge” dins els seu títol), esbrinem el títol real i l’autor de l’obra (recordem que és el mateix autor de l’audició del curs passat “la màquina d’escriure”), la ballem lliurement i finalment la ballem treballant les diferents parts de la cançó en que s’estructura aquesta música (musicograma vivencial)
Aquí quan la ballem llirament

Aquí fent un moviment diferent per cada part de la cançó

Quant a Marta Grané i Oró

Especialista de música de l'escola Sagrada Família de Caldes d'Estrac marta.jpg
Aquest article ha estat publicat en Audició, Infantil, Moviment, p5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El rellotge sincopat – P5

  1. Seguidora del blog (des de Menorca) diu:

    Què emocionant veure com al primer vídeo, molts ja s’expressen com tu els indiques després…!
    Unes activitats fantàstiques!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà