retirada del artículo de la polémica

Se ha retirado el artículo al menos hasta que se encuentre un espacio más adecuado para el debate entre las familias.

Gracias por la comprensión y el sentido común de todos.

Publicat dins de Educació Primària | Envia un comentari

Visita al Rusc

Amb els nens i nenes de cicle inicial vam visitar el centre ocupacional al Rusc: vam veure les instal·lacions, vam gaudir d’un taller de ceràmica i vam conèixer unes persones fantàstiques.

El Rusc
Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , | 1 comentari

Cossos geomètrics

Us deixem el treball que han fet a cicle superior.

Construccions de Lego

Els nens de l’escola tenen un interès molt especial en construir amb Lego i aquí us deixem una mostra de les seves creacions.

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Fem paleontologia

Amb la Vanessa vam estar fent de paleontòlegs.

No us perdeu tots els fòssils que vam trobar.

Publicat dins de Educació Infantil | Etiquetat com a | Envia un comentari

Oficis: Reflexiologia

La Susana va venir a l’escola i ens va explicar què és això de la reflexologia.

Ho vam passar d’allò més bé.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Etiquetat com a | Envia un comentari

Regal de comiat de la Lurdes

Aquí us deixem el vídeo de comiat que li hem fet entre tots a la Lurdes.

Ara toca gaudir de les tan merescudes vacances. Que tingueu un bon estiu!

Una abraçada molt forta família!!

Let’s Clean Up Europe

Avui hem rebut el diploma per la nostra participació a aquesta campanya.

A Catalunya: 19,77 tones de residus recollides, 5.516 participants de 112 accions realitzades.

Us deixem el vídeo amb la participació d’entitats de tota Catalunya. Nosaltres sortim al minut 1’50”

Gràcies a tots els que vau participar.

Imatge de previsualització de YouTube

Lliurament de premis del concurs de contes en anglès

Finalment tenim les fotografies que ens van fer el dia del lliurament de premis del concurs de contes en anglès que es va fer al Maresme i en el qual la nostra escola va quedar segona en la categoria CS.

Aquí us deixem les imatges on surten els nostres alumnes i un enllaç per si us ve de gust veure totes les fotos que es van fer a l’esdesveniment.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres! Tot i que el que més ens ha agradat ha sigut l’experiència i per això pensem que ha sigut la primera de moltes que vindran!!

PREMI CONTES ANGLÈS

Ofici jardinera

Fa uns mesos, la Vanessa ens va venir a explicar el seu ofici i ens va ensenyar què hem de fer per convertir-nos en uns bons jardiners!

Aquí us deixem unes imatges de com vam passar el matí!

Moltíssimes gràcies Vanessa!!!

OFICI JARDINERA