La Tardor de Vivaldi

A l’escola ha arribat la tardor i amb ella una música on hi ha caçadors i conills que volen amagar-se del caçador.

La música és d’Antoni Vivaldi, un músic italià al que li agradava molt tocar el violí i que portava perruca. Ves per on!

Publicat dins de Educació Infantil | Etiquetat com a | Envia un comentari

Protagonista de la setmana!

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a | Envia un comentari

A infantil ja hem començat!

Des que hem començat el curs, a educació infantil hem fet un munt de coses!….. triar el nom de la classe, llegir contes, treballar totes les àrees amb elements de la natura (i gaudir de les sorpreses que ens regala el nostre entorn!), hem après mentre ballem, cantem i juguem….. en fi, que estem molt contents de tot el que hem fet en aquests dos mesos i amb les piles posades per gaudir d’un any ple d’experiències enriquidores que ens esperen!!!

Aquí us deixem unes fotos de com han estat aquestes setmanes!

HEM COMENÇAT!
Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari

Sortida a Barcelona

Al Liceu:

Veient un incendi i petant bombolles :-)

Artistes

A l’escola la Lurdes ens va descobrint els artites que portem a dins. Mireu que macos, de veritat.

La classe dels taurons

El grup de cicle inicial ha decidit dir-se la classe dels taurons i res millor que convidar una tintorera a mostrar-nos les dents. Gràcies Aleix i família.

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a | Envia un comentari

Escoltant òpera i llegint per l’escola

A l’escola hi ha moments tranquils i entranyables com aquests…

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Etiquetat com a , | Envia un comentari

La Petita Flauta Màgica

El proper divendres els alumnes de primària marxem a Barcelona a veure aquesta adaptació de l’Òpera de Mozart.

A classe ja hem començat a conèixer en Papageno, la Reina de la Nit, Sarastro i els altres personatges d’aquesta història.

Us deixem uns materials perquè la podeu gaudir en família. Tots els alumnes de l’escola (infantil també) ja coneixen bona part de tot això.

La Reina de la Nit

El Papageno i la Papagena

(Aquest vestuari i versió és la que veurem nosaltres)

L’ocellaire es presenta.

(Aquest vídeo no l’hem vist a classe)

En un altre moment també podeu llegir informació sobre Mozart i jugar.
Aquí us deixo un enllaç.

Algunes animacions i jocs ja les coneixen els nens de l’escola.

Jocs i informació sobre la Flauta Màgica

Setmana de bolets

Aquesta setmana ha estat marcada per la sessió d’aprenentatge sobre bolets que ens va fer en Guerau Valentín. I des d’aquí li volem donar les gràcies per tota la feina que va fer per preparar-se el matí. Moltes gràcies!
Si mireu atentament també trobareu que continuem posant bonica l’escola a les hores de plàstica i una visita molt especial que vam tenir de forma accidental.

Tot és camí des d’ara

Amb aquesta frase de Miquel Martí i Pol iniciem el curs. Què millor forma que preparar els nostres espais exteriors perquè estiguin ben bonics i cuidats.