Aniversari d’en Nel

Aquesta setmana en Nel, un dels nostres petits, ha fet 4 anys!!! Aquí us deixem unes imatges de com l’hem celebrat a l’escola.

Per molts anys Nel!!!!!!

Aniversari Nel
Publicat dins de Educació Primària | Envia un comentari

Ràdio Tordera al Cros Escolar

El segon programa de ràdio que hem fet ha estat ben accidentat, amb moltes dificultats pel vent que feia soroll, volaven els guions i provocava talls a la connexió. Per acabar-ho d’adobar a mig programa hem hagut de tallar per tal que pogués sortir una ambulància i hem perdut la connexió amb l’estudi durant 5 minuts.
Tot i així els nanos han sabut “mantenir el tipus” i tot i anar modificant el programa sobre la marxa ens hem sortit.
Moltes felicitats a tots per la feina feta.
Us deixem unes fotografies i el programa per escoltar-ho.

Ràdio Cros Escolar

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Les protagonistes de la setmana

La Lucía i l’Elsa han estat les nostres protagonistes i no us perdeu el què fan. Ja sabíem que la Lucía és una artista, però l’Elsa ens ha ben sorprès…

Publicat dins de Educació Primària | Envia un comentari

A la Vella Quaresma li queden cinc cames

Com ja sabeu, cada divendres li treiem una cama a la nostra Vella Quaresma. Aquí us deixem un vídeo de com va perdre la sisena.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Algunes d’aquesta setmana

I després de les celebracions de Carnestoltes hem tornat als nostres costums quotidians a la classe d’infantil. Aquí us deixem unes quantes fotos de com ha estat aquesta trobada amb la rutina.

Tornem a la rutina
Publicat dins de Educació Infantil | Etiquetat com a | Envia un comentari

Dates Portes obertes Tordera

Centre Dia i hora

1.Escola Ignasi Iglesies dimarts, 3 de març de 9h a 13h, i, de 15h a 16h 30’

2.Escola d’Hortsavinyà dimarts, 3 de març d’11h 30’ a 14h

3.Escola Serra de Miralles dimecres, 4 de març d’11 a 13h 30’, i, de 15h a 16h 30’

4.Escola la Roureda dijous, 5 de març de 9h a 13h, i, de 15h a 16h 30’

5.Escola Brianxa divendres, 6 de març de 15h a 17h

6.Col·legi Vedruna dissabte, 7 de març de 10h a 13h

7.Institut de Tordera dilluns, 2 de març a partir de les 17h

8.Institut Lluís Companys dijous, 5 de març a partir de les 17h 30’

Publicat dins de Informacions | Envia un comentari

Un divendres prou interessant

I és que a l’escoleta flotem, volem i fem moltes altres coses. A les fotos que teniu a continuació trobareu com els alumnes grans llegeixen contes als petits i com un pati amb gronxadors es pot convertir en una escola de vol sense motor.
Això sí, només els que saben caure.

20 febrer de 2015

Més tard a classe de música, els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial han fet una audició amb elefants passejant i aprofitem que hem tallat la cama a la Vella Quaresma per aprendre un acompanyament senzill i un joc de pulsació. Us deixem uns vídeos.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

The Little Light of Mine

Let’s sing!

Publicat dins de Educació Infantil | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Hansel and Gretel i DraculAAAA

Ahir, gràcies a la bona predisposició de l’escola Brianxa que ens ha deixat afegir-nos a la seva activitat; vam poder gaudir de dues obres de teatre de la mà de la companyia de teatre La Maquineta. Aquí us deixem un petit vídeo de “Hansel and Gretel”, l’obra que vam veure amb Educació Infantil i Cicle Inicial.

Mentrestant el alummnes de cicle mitjà i superior hem estat prenent mides a la plaça de la sardana. Sabeu que és un triangle rectangle? i que fa aproximàdament 530m. de perímetre? Desprès hem esmorçat a l’escola Brianxa amb els nostres companys i companyes i hem vist l’obra de teatre Dràcula.
Us deixem unes fotografies.

Sortida al Teatre

Hem cremat a en “Carlestoltes”

Avui a l’escola hem fet el judici del nostre Carlestoltes i…… finalment l’hem cremat!

Després hem anat a enterrar les sardines i hem acabat el dia amb el ball de la maniera.

Un dia fantàstic que ha estat marcat pels aniversaris d’en Joan i l’Ingrid! Aquí us deixem unes fotos.

Judici d'en Carnestoltes