Tot és camí des d’ara

Amb aquesta frase de Miquel Martí i Pol iniciem el curs. Què millor forma que preparar els nostres espais exteriors perquè estiguin ben bonics i cuidats.

El venedor de fum

El Vendedor de Humo from PrimerFrame on Vimeo.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Etiquetat com a | Envia un comentari

Més vacances!

Ens continuen arribant fotografies de vacacances :-)

Publicat dins de Educació Infantil | Etiquetat com a | 1 comentari

Vacances!!!

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a | 3s comentaris

Treballs de Stop Motion

Ja els tenim aquí… Sé que algú de vosaltres estava absolutament desesperat per veure aquests vídeos.
Treballs elaborats pels alumnes de primària a l’àrea de plàstica.

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , | 2s comentaris

Última setmana

Aquí us deixem algunes fotos del taller de cuina, del contacontes i de la cerca del tresor que vam fer amb els nens d’infantil  l’última setmana a l’escola. A més, vam recollir els últims fruits de l’hort d’aquest curs.

Gràcies Vero, Gabri, Vanessa i Ivan per compartir amb nosaltres aquests dies tan intensos!!

Publicat dins de Educació Primària | Envia un comentari

Fi de curs: Comiat

Us deixem les fotografies del comiat dels alumnes de 6è i de la posterior guerra d’aigua…

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària, Famílies | Etiquetat com a , | 1 comentari

Fi de curs: escacs

Hem tingut la gran sort que l’Ivan ens ha sapigut enganxar als escacs. Dues hores, dos matins, que a tothom se li ha fet curtíssim.
Gràcies Ivan.

Fi de curs: Egagròpiles

A veure com es deia això? eeee-gggaaaa–groooò–piles Uf! si que costa.

Hem aprés a mirar més enllà del que veiem i distingint ossets saber que menja el gamarús de l’església i en conseqüència quins petits mamífers tenim al voltant de l’escola.
Us deixem unes fotografies del taller.
Moltes gràcies a en Toni Herrero de Can Pica per aquest magnífic taller que ha fet de forma desinteressada.

Fi de curs: enquadernem

Tenim la sort de tenir autèntics artesans entre les famílies de l’escola. Hem aprés a fer una enquadernació. A les fotografies falten alguns passos finals. Moltes gràcies a l’Alessandra per fer-nos aquest taller amb aquests resultats tant bonics.

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a | Envia un comentari