Petits Grans Artistes 3a Edició

Ja hem realitzat l’exposició del curs tan esperada! Encara sou a temps de veure-la fins el 20 de juny a la Fundació Palau!

Aquesta magnífica exposició és un petit recull dels treballs realitzats al llarg del curs, cada alumne des de P3 fins a 6è escull una obra seva per exposar. Els alumnes de 5è porten a terme tot aquest projecte durant el curs, realitzen sessions de formació amb la Fundació Palau i pares i mares professionals, experts en el món de l’art, disseny gràfic i comunicació. Esperem us hagi agradat tant com a nosaltres!

Donem les gràcies a la Fundació Palau , a l’Ajuntament de Caldes d’Estrac, als professionals que han realitzat les sessions de formació amb els alumnes de 5è, als comerços que ens han patrocinat l’exposició , als alumnes de 5è i  als mestres de l’escola. Sense tots ells, no seria possible. GRÀCIES

CLIQUEU DAMUNT LA FOTO PER VEURE-LES TOTES

Caps de Venus Rondinaires – Cicle Superior

Avui quan hem entrat al laboratori d’art ens hem trobat unes figuretes curioses. Què són? què us recorda? després de dir cadascú la seva opinió, la Marta ens ha explicat que són de l’artista Conxita Boncompte , ens les ha deixat aquest curs perquè fem un treball artístic. Aquestes escultures anomenades Caps de venus rondinaires sorgeixen de la necessitat que veu l’autora de conservar i protegir el patrimoni artístic arràn d’una visita seva al museu arqueològic de Tarragona.

Un cop hem observat les petites escultures, cadascú havia de fer una obra artística inspirant-se en els Caps de Venus. Han treballat amb pintura a l’oli, pintura al tremp, llapis i retoladors… Alguns han fet la seva versió dels Caps de Venus i altres han creat els seus propis “Déus” romans inspirant-se en l’obra de la Conxita. Gràcies Conxita per aquesta oportunitat!

CLIQUEU A LA FOTO PER VEURE-LES TOTES

Caps de Venus rondinaires – Cicle Inicial

Avui quan hem entrat al laboratori d’art ens hem trobat un paquet estrany. L’hem obert amb molt de compte i ens hem trobat dues petites escultures. La Marta ens ha explicat que són de l’artista Conxita Boncompte , ens les ha deixat aquest curs perquè fem un treball artístic. Aquestes escultures anomenades Caps de venus rondinaires sorgeixen de la necessitat que veu l’autora de conservar i protegir el patrimoni artístic arràn d’una visita seva al museu arqueològic de Tarragona.

Un cop hem observat les petites escultures, cadascú havia de fer una obra artística inspirant-se en els Caps de Venus. Podien decidir en quin material i tècnica volien fer el treball, tots els alumnes han decidit que volien treballar amb fang.

CLIQUEU A LA FOTO PER VEURE-LES TOTES