Comença una nova aventura!
L’alumnat de segon marxem de colònies a la casa “La LLobeta”. Aquest any gaudirem de la temàtica del circ amb moltes activitats.
Durant aquest dies compartirem amb els companys i companyes una experiència única.
Comença una nova aventura!
L’alumnat de segon marxem de colònies a la casa “La LLobeta”. Aquest any gaudirem de la temàtica del circ amb moltes activitats.
Durant aquest dies compartirem amb els companys i companyes una experiència única.