MARXEM DE COLÒNIES

Comença una nova aventura!

L’alumnat de segon marxem de colònies a la casa “La LLobeta”. Aquest any gaudirem de la temàtica del circ amb moltes activitats.

Durant aquest dies compartirem amb els companys i companyes una experiència única.

FOTOS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *