Reunió virtual

Tal com hem quedat a la reunió, aquí teniu el pdf dels aspectes tractats, esperem haver resolt dubtes, en qualsevol cas teniu els correus d’aula així com les agendes per mantenir un contacte més individual.

PPT REUNIÓ FAMÍLIES 2n 2020-21

A més, també us afegim enllaços vers el PROJECTE INNOVAMAT que pensem us poden interessar:

WEB INNOVAMAT

VÍDEOS PER A FAMÍLIES

Equip docent de 2n

Seguim!

Encetem la segona setmana del curs amb ganes, força i amb el gran repte de vetllar per la seguretat de tothom.

Segurament ja esteu al dia de tots els protocols que seguim diàriament, en aquest sentit us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració i us recordem que el proper dia 23 de setembre tenim una reunió virtual.

Moltes gràcies famílies.

BENVINGUDA AL NOU CURS

Estimats alumnes i families:

Després de tant mesos comencem un nou curs ple d’il·lusions i alegries, de ben segur anirà carregat d’emocions.

Bon inici de curs a tothom, aquest any però amb totes les mesures preventives necessàries per a la protecció, el control i la seguretat de tots i totes.

Salutacions,

L’equip docent de Segon.

ESCRIUREM

Comencem a preparar el comiat per divendres, arribem al final d’aquest curs tan diferent. Penseu en els bons moments que hem passat junts, a les sortides, a les colònies, a les festes , a les propostes que hem fet als diferents espais de l’escola i els reptes que hem aconseguit.

Us demanem que trieu el millor record que tingueu d’aquest curs per compartir-lo amb tots/es nosaltres el divendres. Feu un dibuix acompanyat d’una frase i així serà més senzill explicar-ho.

Que tingueu un bon dia!!

FINALMENT….

Avui arribem al final del nostre projecte, aquest video us recordarà el que heu après al llarg d’aquests dies .

Ara després de veure el vídeo ens agradaria conèixer la vostra opinió sobre les propostes que us hem anat fent  i si us ha agradat aquest tema.Ens ho podeu escriure o gravar.

Fins dilluns que ja ens queda poc!!!

Tutores de segon

ELS PRIMERS INVENTS DELS HOMES

L’evolució dels humans al llarg del temp va anar lligada als nous descobriments i als invents que van fer evolucionar i canviar  les formes vida.

Avui la proposta és que busqueu informació i expliqueu un dels invents de la prehistòria que creguis que ha estat dels més importants per a la humanitat.

Gaudiu de la recerca,que tingueu bon dia!!

REFLEXIONEM

Ja hem fet la nostra recerca , avui farem una parada per reflexionar  Ara la nostra proposta és fer ús del llapis i escriure un petit text   on expliqueu què  heu après de nou fins aquest moment.

Que tingueu un bon dia !!

VOLEM SABER MÉS!!

Aquest cap de setmana us proposem un repte de recerca sobre com vivien els primers humans. Haureu de buscar informació i escriure les respostes d’aquestes preguntes , també podeu fer un dibuix per acompanyar-les.

COM I ON VIVIEN?

COM ES VESTIEN?

COM S’ALIMENTAVEN?

COM ES COMUNICAVEN?

Bon cap de setmana !!

EVOLUCIÓ DE L’ÉSSER HUMÀ

En aquestes dues imatges podeu veure com van canviar i evolucionar els primers éssers humans . Què us sembla la teoria d’en Charles Darwin sobre l’Evolució?

Una mica d’informació.

COM EREN ELS PRIMERS ÉSSERS PREHISTÒRICS?

La prehistòria és el primer gran període de la història de la humanitat i el més llarg. Com  que no tenim cap document escrit d’aquella època, l’única manera que tenim de conèixer com vivien els nostres avantpassats és estudiar les restes d’objectes trobats.

Els arqueòlegs estudien les restes materials deixades pels humans del passat: ossos, estris, pintures, coves… per establir el procés evolutiu que ens du fins a l’ésser humà actual.

Hi ha diferents teories científiques que intenten explicar com va començar tot, tanmateix l’origen de la vida a la Terra és encara un misteri.

Malgrat això, sembla molt clar que la vida a la Terra ha anant canviant al llarg de milions i milions d’anys

Creieu que podríeu explicar la Teoria de Darwin amb l’ajuda d’aquesta espiral?

.

Tutores de segon