Setmana intensa d’emocions 1a part

La setmana del 7 a l’11 de juny va estar plena d’emocions.

Vam començar la setmana amb un acte de reconeixement a la Rosa Pou per la dedicació feta amb el centre tots aquests anys primer com a mare i després com a regidora d’educació i alcaldessa de Caldes d’Estrac. Vam comptar amb la presència de l’alcalde Òscar Baró, el regidor d’Educació, Freddy Reixas i el tècnic d’Educació, Bernat Aranyó, i en representació de l’AMPA, Vanesa Puigderrajols. I davant dels nens i les nenes de l’escola i l’equip de mestres.

La directora va llegir el document en representació de la Comunitat Educativa que es va aprovar al Consell Escolar amb data 12 d’abril de 2021 per mostrar públicament reconeixement i sobretot l’agraïment per la dedicació de la Rosa tots aquest anys amb l’escola.

Molts gràcies, Rosa!!

A continuació, trobareu el document en aquest enllaç:

carta rosa pou