Visita a la biblioteca-cinquè i sisè

Els nens i les nenes de cinquè i sisè han visitat la biblioteca.

La classe de cinquè ha realitzat una tertúlia literària i la classe de sisè han tingut la visita de la il·lustradora Anna Clariana.

Visita Torre Verda

Dins del projecte sobre Caldes d’Estrac, els nens i les nenes de 3r i 4t han visitat la Torre Verda que es troba al carrer del mig a davant de la font.

Volem agrair al propietari que ens deixés visitar-la.

Publicat dins de Activitats, General, Sortides | Deixa un comentari

Sortida “Tangled” a Malgrat de Mar

El dilluns 8 d’abril el cicle mitjà ha anat a Malgrat de Mar a veure l’obra “Tangled” sobre la història de Rapunzel en llengua anglesa. L’obra els ha agradat molt.

Després hem anat al Parc de Francesc Macià a dinar i a jugar.

El temps ha estat boníssim i hem pogut gaudir d’un dia fantàstic.

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

Manifest en defensa de la nostra escola

Degut els fets ocorreguts el divendres 22 de març, la comissió permanent del Consell Escolar es va reunir el dijous 28 de març. Es va aprovar el manifest en defensa de la nostra escola i l’enviament del document als directors de Serveis Territorials del Maresme-Vallès Oriental i al conseller d’Educació.

El text íntegre el trobareu a la pàgina Manifest en defensa de la nostra escola.

Espectacle Robin Hood

Dijous 4 d’abril els nens i les nenes de cicle superior van atendre l’espectacle en anglès “Robin Hood” a Mataró. Va ser una obra molt entretinguda i divertida.

Publicat dins de Activitats, General, Sortides | Deixa un comentari

Coreografies 2n Trimestre

Dilluns 1 d’abril van poder gaudir de les coreografies de l’alumnat de 2n a 6è que havien preparat durant el segon trimestre.

La resta de vídeos els trobeu penjats al bloc de Fem Música.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

CdA Empúries Dia 3

Tercer dia del Camp d’aprenentatge. Hem fet una activitat per a conèixer les dunes i especialment la d’Empúries. El final ha estat a la platja amb bany inclós.

CdA Empúries Dia 2

Dijous 28 de març hem visitat les Ruïnes d’Empúries i hem fet d’arqueòlegs. Al vespre, no ha faltat la sessió disco.  Un dia molt complet.

CdA Empúries Dia 1

Dimecres 27 de març la classe de cinquè comença la seva estada al Camp d’aprenentatge d’Empúries on aprendran més coses sobre l’entorn dels Aiguamolls de l’Empordà, la història de les Ruïnes d’Empúries, una mica d’arqueologia i de l’ecosistema de les dunes. A més de nit amb les estrelles, disco i més. Tota una aventura.

Dia 1 Aiguamolls de l’Empordà

Ja hem arribat!! Dia 1 Aiguamolls de l’Empordà