Bones vacances!

Festa de fi de curs 2021

Finalment es va poder fer la festa de fi de curs on es van reunir moltes famílies de l’escola i on els nens i nenes de sisè van poder tenir el comiat que es mereixen.

Durant la vetllada, es van visionar tres vídeos: recull d’imatges de les activitats del curs, dedicatòries dels mestres de l’escola i el vídeo realitzat per les famílies de sisè en honor a la classe de sisè.

Aquí podeu veure els vídeos.

Setmana intensa d’emocions 2a part

Divendres 11 de juny va tenir lloc la inauguració de la 5a mostra de l’exposició “Petits grans artistes”.

Aquest acte va tenir lloc al pati de la Fundació Palau i va comptar amb la presència de l’alcalde de Caldes d’Estrac, Òscar Baró,  l’adjunta de direcció dels Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental, Sisa López, la inspectora d’educació, Anna Oliva, representant al CRP Alt Maresme, Marta Obrador i de pares de l’escola col·laboradors del projecte, Enrique Santamaría, Ainhoa González i Carlos Bunga.

Des de l’escola, volem donar les gràcies a l’Anna Rodríguez, directora de la Fundació Palau pel suport i col·laboració estreta amb l’escola.

Trobareu imatges de la inauguració clicant la imatge.

Setmana intensa d’emocions 1a part

La setmana del 7 a l’11 de juny va estar plena d’emocions.

Vam començar la setmana amb un acte de reconeixement a la Rosa Pou per la dedicació feta amb el centre tots aquests anys primer com a mare i després com a regidora d’educació i alcaldessa de Caldes d’Estrac. Vam comptar amb la presència de l’alcalde Òscar Baró, el regidor d’Educació, Freddy Reixas i el tècnic d’Educació, Bernat Aranyó, i en representació de l’AMPA, Vanesa Puigderrajols. I davant dels nens i les nenes de l’escola i l’equip de mestres.

La directora va llegir el document en representació de la Comunitat Educativa que es va aprovar al Consell Escolar amb data 12 d’abril de 2021 per mostrar públicament reconeixement i sobretot l’agraïment per la dedicació de la Rosa tots aquest anys amb l’escola.

Molts gràcies, Rosa!!

A continuació, trobareu el document en aquest enllaç:

carta rosa pou

INFORME_ASSIGNADES_1a_PETICIÓ

INFORME_LLISTA_ESPERA

INFORME_PREINSCRITES_AL_CENTRE

INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

OFERTA INICIAL DE PLACES

La nostra escola!

Feu una ullada a aquest vídeo. Veureu l’interior, el cor de l’escola.

Nova pàgina web de l’Escola!!

Tenim nova pàgina web. Hi trobareu tota la informació referent a l’escola.

Escola Sagrada Família