EXPOSICIÓ ARTÍSTICA!

El dijous 2 de juny, va tenir lloc la inauguració oficial de l’exposició d’art que hem fet els nens i nenes del cicle superior, a la sala de reunions de l’Ajuntament.

Durant tot el curs, hem estat treballant la història de l’art des de l’àrea d’Educació Visual i Plàstica, de forma interdisciplinar, ja que a més d’aprendre moltíssimes coses de la pròpia àrea (autors, èpoques, tècniques, …) també hem hagut d’aprendre i fer moltes altres coses (expressió oral i escrita, competència digital, etc.)

Estem molt satisfets de la nostra tasca i donem les gràcies a les nostres famílies pel seu suport i la seva ajuda, i a tothom qui ha vingut a veure la nostra exposició (la gent del nostre poble, els companys de l’escola i de la ZER, l’alcalde, etc.)

Moltes gràcies!

Aquest article ha estat publicat en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a EXPOSICIÓ ARTÍSTICA!

1. Elvira i Toni diu:

L’exposició ha estat genia. I volia aprofitar per acomiadar-nos. Fa 13 anys, des de que va entrar l’Abel fins que ha sortit la Carina, que ens coneixem i voliem dir-vos que sou molt bons mestres i millors persones. Continueu així que feu una escola de gran nivell educatiu, i personal. Pels nostres fills ha estat una segona casa. Que tingueu un bon estiu i fins sempre!!!