TALLERS SOBRE LA MEL I EL SUCRE

El dia 12 de maig, hem rebut a l’escola, la visita d’en Salvador Granero, un apicultor que ens ha explicat tot el procés de producció de la mel per part de les abelles.
Aquesta activitat l’organitza l’associació Justícia Alimentària Global.

logo

El dia següent, vam rebre la visita d’una altra membre d’aquesta associació, que ens va fer un taller sobre el sucre. Ens va fer descobrir unes quantes alternatives molt més saludables que el sucre, com ara la melassa, el sucre de canya, l’estèvia o el nèctar d’atzavara…

El divendres dia 20 de maig, es realitzà un taller d’alimentació per a alumnat i famílies. La persona encarregada fou la Marta Terrassa, que ens va donar un munt d’idees per fer receptes senzilles i saludables per als més petits de casa.

Aquest article ha estat publicat en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a TALLERS SOBRE LA MEL I EL SUCRE

1. Laura Bertran diu:

La xerrada ha estat molt interessant, els nens han fet moltes preguntes. Fins i tot després d’acabar l’activitat alguns s’han quedat una estona per preguntar més coses al Salvador. Alguns hem allargat la xerrada més de tres quarts d’hora!!!!