SIMULACRE D’EMERGÈNCIA

El passat dijous vam realitzar el simulacre d’incendis a l’escola, una activitat molt important per garantir la seguretat de tot l’alumnat i el personal. L’objectiu era comprovar els protocols d’evacuació i comptabilitzar el temps que triguem a sortir de l’edifici fins a arribar a la zona de seguretat. Tots els alumnes, des dels més petits fins als més grans, van seguir les indicacions, contribuint a que l’evacuació fos efectiva. Aquest tipus d’exercicis ens ajuden a estar preparats per actuar de manera adequada en cas d’emergència.

DECOREM LES CASETES DELS GATS!

A l’escola de Preixana hem tingut l’oportunitat de col·laborar amb l’Ajuntament en un projecte molt especial per cuidar els gats del poble. L’Ajuntament ha instal·lat dos contenidors adaptats per als gats, amb una porteta petita al davant i una gran al darrere per poder posar-los menjar. Ens van proposar decorar-los, i des de la llar d’infants fins a 6è de primària, l’alumnat va dissenyar gatets i vam pintar i decorar aquestes casetes!

Aquesta activitat està lligada amb l’àrea de Medi Natural, Social i Cultural i amb l’Educació Artística, treballant així de manera transversal. A més, ens ha permès participar activament en la cura del nostre entorn i fer conscients els infants de la importància de cuidar el poble. Ha estat una experiència fantàstica!

MOBILITAT SEGURA, MOSSOS D’ESQUADRA

Aquesta setmana, amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Segura a Europa, hem tingut la visita dels Mossos d’Esquadra, que han realitzat dos tallers molt interessants!

Per a Cicle Inicial, els Mossos van explicar un conte sobre la circulació segura. Els alumnes van participar en una activitat on eren peixos i taurons, on els peixos havien de circular amb cura per no ser atrapats pels taurons, ja que ells anaven molt ràpids. Junts van construir un pont per ajudar els peixos a circular correctament sense ser cruspits (atropellats)!

Pel que fa a Cicle Mitjà i Cicle Superior, van aprendre sobre les normes de trànsit i les imprudències a l’hora de circular. Una jornada molt educativa i divertida!

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS ESCOLAR 2024-2025

Benvinguts i benvingudes a un nou curs escolar ple d’emocions i d’oportunitats! Aquest any, comencem amb energia renovada i moltes ganes de seguir aprenent i creixent junts. A la nostra ZER, cada pas és important, i junts formem una gran comunitat d’aprenentatge on tothom té un lloc especial. Estem segures que, amb il·lusió i compromís, aquest serà un curs ple de reptes, èxits i, sobretot, somriures! Us animem a gaudir de cada moment i a aprofitar cada nova experiència. Junts farem d’aquest curs una aventura inoblidable! Som-hi!

Per altra banda, des de l’escola volem donar les gràcies de tot cor a la Laura Espart per haver estat regant els arbres i les plantes del pati durant aquests estiu. Gràcies al seu esforç i dedicació, les nostres plantes estan més vives que mai i el pati llueix ple de color i vitalitat. Estem molt agraïdes per la seva col·laboració. Moltes gràcies, Laura!