Projecte: ENTENDRE I ESTIMAR EL MEDI RURAL

Aquest curs escolar 21-22, l’escola Montalbà s’endinsarà en el Projecte: ENTENDRE I ESTIMAR EL MEDI RURAL, mitjançant diferents activitats en l’entorn proper.

COLLIM OLIVES

L’alumnat de l’escola ha participat en una activitat del projecte que consistia en collir olives dels olivers de davant de l’escola.

Feu clic aquí per veure les fotos de “Collim olives”.

XERRADA D’OCELLS MIGRATORIS

Ens ha visitat el Jordi Bausells, president de l’ICO i ens ha fet una xerrada sobre els ocells migratoris.

Aquesta activitat forma part del projecte: entendre i estimar el medi natural.

Per veure les fotos, feu clic aquí.

ANEM A VEURE COM SEGUEN!

L’alumnat de l’escola Montalbà ha participat en una activitat relacionada amb l’entorn. Han anat a veure com seguen el blat de moro d’un camp molt pròxim a l’escola.

Han observat tot el procés, des de la sega, fins que ve el camió a recollir-lo del magatzem on l’emmagatzemen.

La família Saltó Franco, a l’acabar, ens ha obsequiat amb una bossa per cada alumne de l’escola amb tot una sèrie de detalls pels nens i  nenes.

Des de l’escola volem agrair la seva participació en aquesta activitat.

MOLTES GRÀCIES!

Per veure les fotos, feu clic aquí.